A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella, Amerika Birleşik Devletleri (ABD) karşısında alınan galibiyetin 'gurur' açısında önemli olduğunu söyledi. İtalyan teknik adam, "Bu takım bunu hak etmedi. Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk. Onurumuz için oynadık, galibiyet önemliydi. Başımız dik bir şekilde ülkemize döneceğiz. Biraz adaletsizlikler de oldu. Ben çok duygusallaştım maçın sonuna doğru. Bu galibiyet bin tane zafere bedel bir maç oldu. Türk haklı adına, başkan adına çok mutluyum" dedi. Elenmenin üzüntüsünü yaşadığının altını çizen Montella "Tabii ki şunu söylemem lazım; 90+8'de Kaan'ın ve hepimizin sevinci; bir haftadır nasıl hazırlandığımızı gösteriyor. İlk iki maça baktığınızda, top direğe çarpıp içeri de girebilirdi ama dışarı çıkmayı tercih etti. Futbol bu. Enstantane oyunu. Kabul etmek çok zor, ama durum bu. Hepsinin üzerinde büyük bir baskı vardı. Tabii ki elendiğimiz için hayal kırıklığı içindeyiz ama buna rağmen gurur duyabileceğimiz bir noktadayız" ifadelerini kullandı.
