Çok çalıştık çok emek verdik
A Milli Takım'ın file bekçisi Uğurcan Çakır, "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık çok emek verdik, çok mücadele ettik. Bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız turnuvaya erken veda ettik. Bizi destekleyen, dualarıyla ve sevgileriyle yanımızda olan ülkemizin her ferdinden içtenlikle özür diliyorum" dedi.
- A Milli Futbol Takımı Haberleri
- Giriş Tarihi: 27 Haziran 2026 06:50
A Milli Takım'ın file bekçisi Uğurcan Çakır, "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık çok emek verdik, çok mücadele ettik. Bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız turnuvaya erken veda ettik. Bizi destekleyen, dualarıyla ve sevgileriyle yanımızda olan ülkemizin her ferdinden içtenlikle özür diliyorum" dedi.
DİĞER HABERLER
-
A Milli Futbol Takımımız, Dünya Kupası D Grubu 3. hafta maçında ABD ile karşı karşıya geldi. Ay-yıldızlılar son dakikada bulduğu golle rakibini 3-2'lik skorla mağlup etti ve dev turnuvaya galibiyetle veda etti. Fotomaç Gazetesi yazarları, Türkiye-ABD maçını dikkat çeken ifadelerle değerlendirdiler. İşte o sözler... -
A Milli Takımımızın futbolcularından Barış Alper Yılmaz, Dünya Kupası'ndan elenmemizin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yaptı. İşte o paylaşım... -
A Milli Takımımız İstanbul'a döndü! İşte ilk görüntüler