A Milli Takım'ın file bekçisi Uğurcan Çakır, "Bu noktaya gelebilmek için çok çalıştık çok emek verdik, çok mücadele ettik. Bir yerlerde eksik kaldık, hatalar yaptık ve 24 yıl sonra katıldığımız turnuvaya erken veda ettik. Bizi destekleyen, dualarıyla ve sevgileriyle yanımızda olan ülkemizin her ferdinden içtenlikle özür diliyorum" dedi.
