Başkan Özkan emekli oldu
2. LİG ekibi Altınordu'nun efsane Başkan Seyit Mehmet Özkan, profesyonel yöneticilikten emekliye ayrıldı. Özkan, takımı 'İyi Birey, İyi Vatandaş, İyi Futbolcu' ana sloganına uygun kişi veya kişilere devredeceğini belirtti.
- TFF 2. Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 03 Temmuz 2025, 06:50
DİĞER HABERLER
-
Bursaspor Başkanı Enes Çelik, gelecek sezon için kombine satışlarında büyük bir hedef belirlediklerini açıkladı. -
Menemen FK son 9 maçında ise sadece 1 galibiyet aldı. İzmir ekibi bu süreçte 7 mağlubiyet ve 1 beraberlik elde ederek düşüşünü durduramadı. Bilal Kısa'nın yerine geçen hafta göreve gelen teknik direktör Cüneyt Biçer ilk yenilgisini de yaşamış oldu. İşte detaylar... -
Bursaspor Teknik Direktörü Mustafa Er, “Hedefimiz sadece farkı korumak değil, daha da açmak” dedi.