Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Trendyol Süper Lig 2025-2026 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray futbol takımı oyuncularını ve teknik heyetini kabul etti.
Kabulde, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ve Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek de yer aldı.
🇹🇷 Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Süper Lig şampiyonu Galatasaray'ı kabul etti. https://t.co/NpoM2q86mO pic.twitter.com/RC3aocIeqt
— Fotomaç (@fotomac) May 18, 2026
🦁 Okan Buruk: Bizi burada tekrar kabul ettiğiniz için teşekkür ederiz Sayın Cumhurbaşkanım. Bizim için şampiyonluk, sizi tekrardan görmek için vesile oluyor. Hedefimiz 5. şampiyonlukla rekor kırmak ve tekrar sizi görmeye buraya geliriz. pic.twitter.com/HEjGc7ZFrA
— Fotomaç (@fotomac) May 18, 2026
