Hem sarı kart hem faul!
G.Saray; Bruma oynarsa, Muslera tutarsa kazanıyor. Yarın Başakşehir’e, Fener’e bu futbol yetecek mi?
- Galatasaray Haberleri
- Giriş Tarihi: 30 Ekim 2016 00:00
- Güncelleme Tarihi: 30 Ekim 2016 20:24
Yani Adanaspor'u söyler.
Galatasaray'ın sistemi falan yok.
İşte, Bruma oynayacak, onu da 2-3 kişi karşılıyor rakipler.
İşte, Podolski atarsa atacak.
Tesadüfen Eren Derdiyok'a bir top gelirse kenarlardan aut çizgisi üzerinden vuracak.
O da hak getire...
Geride Muslera da tutacak, Galatasaray kazanacak.
Sarı-kırmızılıların en ufak bir oyun planı yok.
Yukarıda söylediğimiz şartlarda oynuyorlar, şahsi becerilerle de gol atarlarsa bitiriyorlar.
Herkes geçen hafta 'Bu Trabzonspor, bu Galatasaray'ı nasıl yendi?' diyor.
Gayet normal.
HEM SARI, HEM FAUL!
Trabzonspor aman aman oynamadı ama bir oyun planı vardı.
Düzgün takımların hepsi bu Galatasaray'ı yenerler.
Çünkü Galatasaray takım olarak oynamıyor, bireysel oynuyor.
Hakem faktörü tesir eder mi?
Eder.
Dakikalar 90+2'yi gösteriyor, Adanaspor hücum ediyor.
Ceza alanına iki metre kala Galatasaraylı iki defans oyuncusu, Adanasporlu hücumcuyu indiriyorlar.
Hem sarı kart, hem faul!
Olur veya olmaz sana ne kardeşim, sen gördüğünü çal.
Sen bunları 'es' geçmeye kalkarsan sana 'yandaş hakem' derler.
Bu yandaşlık büyüklere göre kullanılan bir kelime.
Malesef bizim hakemlerimizin de çoğu büyükleri seviyorlar.
Onlarla fazla kötü geçinmek istemezler.
Çünkü aldıkları sabit maaşlar sonra kaybolur.
Galatasaray çok pas yapıyormuş, topla fazla oynuyorlarmış...
İyi güzel de bunu nerede yapıyorlar?
Hani faydası?
Fazla uzağa gitmeyin işte dün akşamki maç.
Zar zor atılan bir gol...
Kaç tane pozisyon kaçırdı Galatasaray bir sayın bakalım.
Ve hangi takımla oynadı.
EKMEK VE KÖFTE...
Yarın Galatasaray'ın zor maçları başlayacak. Acaba futbolcular şunu mu söylüyorlar;
Ne kadar ekmek o kadar köfte.
Biz bu kadar oynadık, Adanaspor'u yendik, yarın biraz daha fazla oynarız Başakşehir'i yeneriz, Fenerbahçe'yi yeneriz veya diğerlerini...
Göreceğiz bakalım.
SEYİRCİ 'MALINIZ KÖTÜ' DİYOR!..
Bu tip maçların yorumunu yapmak bizler için çok zordur.
Çünkü maç maçtan başka her şeye benziyordu. Şu çok güzeldi, bu çok güzeldi desek cımbızla çekeceğimiz pozisyon yok kadar az. Şampiyonluğa giden Galatasaray, Adana'ya gidiyor, Adana'nın ligde bir tane takımı var, stadı dolduramıyorlar. Aslında bu futbola en güzel cevabı veriyor seyirci; Sizin malınız kötü kardeşim ben ne yapayım, diyor.
DİĞER HABERLER
-
Son dakika Galatasaray haberleri: Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, FOTOMAÇ'a özel açıklamalarda bulundu. Fotomaç Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Zeki Uzundurukan'ın sorularını yanıtlayan Özbek, Victor Osimhen ve Mauro Icardi'nin geleceğine ilişkin dikkat çeken ifadeler kullandı. İşte o sözler... (GS spor haberi) -
Gelecek sezon Avrupa'da ses getirecek bir kadro hazırlamak isteyen Galatasaray, orta saha transferi için harekete geçti. Sarı-kırmızılılar, Juventus'un Fransız yıldızı Khephren Thuram için kesenin ağzını sonuna kadar açmaya hazırlanıyor. İşte İtalyan ekibinin Thuram'dan beklediği bonservis bedeli... -
Galatasaray'a geçen sezon 30 milyon euro bonservisle Monaco'dan katılan ancak sakatlıklar sebebiyle forma şansı bulmakta zorlanan Wilfried Singo'nun ismi ayrılık iddialarında gündeme gelirken sarı-kırmızılı yönetimin kararı ise ortaya çıktı. İşte detaylar... (GS SPOR HABERİ)