Melo ikilemi
Brezilyalı yıldızın durumu belirsizliğini koruyor. Melo bonservissiz ayrılmanın peşinde. G.Saray ise "Parayı getir istediğin yere git" diyor
- Galatasaray Haberleri
- Giriş Tarihi: 15 Temmuz 2015 00:00
3.1 milyon euro'ya serbest
Sözleşmesinin son senesinde olan Melo, Galatasaray'dan aldığı ücret olan 3.1 milyon euro'yu sarı-kırmızılıların önüne koyduğu anda boşta. Ancak görüştüğü kulüplerden ne İnter ne Cruzeiro ne de Flamengo bu parayı vermeye yanaşmıyor. İnter'in Melo'ya karşılık önerdiği isimlere Hamzaoğlu "Olmaz" demişti. Sambacı ayın 20'sine kadar bu parayı verecek kulübü bulamazsa Galatasaray'ın ikinci hazırlık kampına katılmak zorunda.
MENAJERİ AÇIK KONUŞTU: BYE BYE TÜRKİYE
Galatasaray ile ayrılık noktasına gelen Felipe Melo hakkında menajeri Rodriguez açık mesajı verdi. Cruzeiro ve Flamengo ile görüşme halinde olan oyuncusu hakkında konuşan Rodriguez "Bye Bye Türkiye" (Güle güle Türkiye) dedi.
DİĞER HABERLER
-
Yaz döneminde yapacağı hamleler ile yeni sezonda şampiyonluk geleneğini sürdürmek ve Devler Ligi'nde başarı elde etmek isteyen Galatasaray, transferde rotasını Arsenal'a çevirdi. Sarı-kırmızılıların transferde Barcelona ile yarış halinde olduğu aktarılırken Premier Lig devinin yıldız oyuncusu için aldığı karar açıklandı. İşte detaylar... -
Galatasaray'da Mauro Icardi'nin geleceğine dair belirsizlik sürerken son olarak River Plate'e transfer olabileceği yönünde servis edilen haberler dikkat çekmişti. Arjantin kulübünün başkanı konuya dair bizzat açıklamada bulundu. İşte o ifadeler... -
Galatasaray Kulübü'nde Dursun Özbek başkanlığındaki 93. yönetim kurulunun şubelerdeki görev dağılımı açıklandı. 23 Mayıs'taki seçimli genel kurul sonrası oluşturulan yeni yönetimde basketbol, voleybol, yelken ve diğer şubelerin sorumlulukları belirlendi. İşte detaylar...