Yasin çıkar mıydı?
Hamzaoğlu, Dzemaili'yi aldı ama tuhaf bir şey yapıp Yasin'i çıkardı. Takımda dengeleri bozdu
- Galatasaray Haberleri
- Giriş Tarihi: 15 Mart 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 15 Mart 2015 01:54
Maça dair bir sorgulama yapalım. Olcan sol bekte bunun üzerinde performans gösterebilir mi?
Koray, Chedjou? Bu oyuncular bunun bir vites üstünde oynayamaz.
Hamit, Selçuk zaten iyi... Umut. G.Saray kadrosu zaten elinden gelen her şeyi yapıyordu.
Hamza Hamzaoğlu, işler iyi gidiyorken, Dzemaili'yi soktu ama tuhaf bir şey yapıp Yasin'i çıkardı.
Dzemaili'yi de ortaya kaydırıp Sneijder'i sola attı. Yani Uğur'a demiş oldu ki "Sen sağdan bindir, gel." Bruma'yı çıkarsa, Dzemaili'yi hem sağda, hem de ortayı üçleyerek kullanabilirdi.
Dzemaili, Sneijder'in yerinde şaşkına döndü zaten.
Bruma alınmalıydı
Biraz duygusal bakıp Bruma'yı çıkarmadı. Bruma'nın geniş alan değerlendirdiğini bugüne dek görmedim.
Yetenekli ama herhalde 6 sene sonra da bunu söyleyeceğiz, yeteneği var ama verimsiz.
2-1'ken kaçırdığı bir pozisyon vardı, ben kaçırdığı pozisyon için eleştiride bulunmam ama Dzemaili girerken kenara gelmesi gereken Bruma'ydı.
Yasin'in çıkışı, hücumu olumsuz etkiledi. Burak'ın olmaması da özellikle 2-0'dan sonra G.Saray'ın aleyhine oynadı. Umut kontratak oynamak için uygun isim değil.
Savunmada da kısa kalıyor G.Saray.
Sabri, Tarık, Olcan... Uzun boylu Melo da yok. Duran top savunmasında bu size eşleşme problemi yaratır.
İlk goldeki duran top uzak bir bölgedendi.
Galatasaray savunması kendini o kadar geriye attı ki Mehmet'e kafa vurma şansı doğdu.
Muslera ne kadar uluslararası kaleci olsa da, bazen takımını itemeyebiliyorsun.
Yine de öyle ya da böyle Muslera savunmayı kulağından tutup ileri atacak. Alan olsa Muslera çıkar yumruklardı, en kötü. Üstelik övgüler yağdırdığımız Başakşehir takımı bugün ortalamanın altında kaldı.
'Keşke' diyecektir
G.Saray bu kadroyla bundan iyi oynayamazdı gerçekten. Birkaç haftadır dediğim gibi, bu tip takımlara karşı büyük takımların puan kayıpları vardı. G.Saray bu haftayı 3. kapatabilir. Ama bu kayıplar sürekli olacak. F.Bahçe, G.Birliği'ne puan kaybedebilir, aynı şekilde G.Saray, Kasımpaşa'ya karşı haftaya zorlanabilir. Eminim Hamza hoca çok pişmandır, özeleştirisini de yapacaktır. Sonuçta 2 puan kaybı oldu, bu değişmeyecek. Hoca oyuncusuna saygısızlık yapmak istemez. Ama 'keşke' diyecektir bu karşılaşma için...
DİĞER HABERLER
-
Trendyol Süper Lig'de üst üste 4. toplamda 26. şampiyonluğunu ilan eden Galatasaray, yeni sezon için transfer çalışmalarına hız verdi. Sarı-kırmızılıların hedefindeki savunmacı için takımı satma kararı aldı. İşte detaylar... (GS spor haberi) -
Galatasaray bu sezon Trendyol Süper Lig'de üst üste 4. kez şampiyon olmayı başardı. Bu başarıda büyük pay sahibi olan isimlerden Victor Osimhen, kulüp kanalına özel açıklamalarda bulundu. Nijeryalı yıldızın özellikle deneyimli teknik direktörler; Fatih Terim ve Okan Buruk ile ilgili sözleri dikkat çekti. İşte detaylar... -
Galatasaray, bu sezon Trendyol Süper Lig'de mutlu sona ulaşarak üst üste 4 sezon şampiyonluk ipini göğüslemeyi başardı. Bu şampiyonlukta önemli işlere imza atan Barış Alper Yılmaz geride kalan süreç hakkında dikkat çeken açıklamalarda bulundu. İşte o sözler...