A Milli Takımımız ve Fenerbahçe'nin yıldızı Kerem Aktürkoğlu, Dünya Kupası'na veda edilmesinin ardından bir paylaşım yaptı. Aktürkoğlu, açıklamasında, "Nasıl başarılı olduğumuzda alkışlanıyorsak, başarısız olduğumuzda da eleştirileceğiz ve bundan kendimize ders çıkaracağız" ifadelerini kullandı.
