Ali Koç yönetimi döneminde Fenerbahçe'ye sponsor olan Chobani kurucusu ve CEO'su Hamdi Ulukaya, Başkan Aziz Yıldırım'ı ziyaret edeceğini söyledi. Aziz Yıldırım'la seçimden sonra görüştüğünü belirten Ulukaya, önümüzdeki sezon sarı-lacivertli ekibin maçlarına gideceğini vurguladı. Hamdi Ulukaya, "İstanbul'a gittiğimde Chobani Stadyumu'na gidip Aziz başkanı ve yönetimi ziyaret edeceğim. Biz Fenerbahçe'nin sponsoruyuz. Ben bir taraftarım ve Fenerbahçe kimi seçerse biz onu destekleriz. Bizim Fenerbahçe'ye desteğimiz koşulsuz" dedi. Ulukaya, Fenerbahçe'yle yaptığı sponsorluğun ardından markasının ismini statta görünce heyecanlandığını belirterek, "Fenerbahçe beni tekrar memleketimle tanıştırdı" ifadelerini de kullandı.
