Şampiyonluk mesajı
F.Bahçe Başkanı Sadettin Saran, iddialı konuştu: “İnşallah 5 hafta sonra Fenerbahçe’nin şampiyonluğunu kutlarız”
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 13 Nisan 2026 06:50
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Süper Lig'de bitime 5 hafta kala şampiyonluk mesajı verdi. Kütahya Fenerbahçeliler Derneği'nin açılışına katılan Başkan Saran, daha sonra Kütahyaspor'un şampiyonluk maçını tribünden takip etti. Kütahya 24 yıl sonra 2. Lig'e yükselmeyi başarırken, kentte büyük bir sevinç yaşandı. Dernek açılışında açıklamalarda bulanan F.Bahçe Başkanı, sezon sonunda şampiyon olmak istediklerini söyledi.
BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ
Kütahya'da muhabir arkadaşımız Şafak Eren'e açıklamalarda bulunan Saran, "Bugün Kütahyaspor'un şampiyonluğunu kutluyoruz. İnşallah 5 hafta sonra da Fenerbahçe'nin şampiyonluğunu kutlarız" ifadelerini kullanarak taraftarlarına umut dağıttı. Burada taraftarlar ve futbolseverler tarafından yoğun bir ilgi ile karşılaşan Saran, kentte gezmekte büyük zorluk yaşadı.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe Futbol A Takımı'nda 2026-2027 sezonu öncesi rutin sağlık kontrolleri gerçekleştirildi. İşte detaylar... -
Gelecek sezonun kadro planlaması doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe, devre arasında transfer ettiği o oyuncunun ayrılığına yeşil ışık yaktı. Sarı-lacivertli futbolcunun Ada ekipleri ile görüşme halinde olduğu ortaya çıktı. İşte detaylar... -
Fenerbahçe Yönetim Kurulu, bundan sonraki süreçte toplantılarını haftalık olarak yapma kararı aldı. Chobani Stadyumu'nda gerçekleştirilen toplantıda transfer çalışmaları, yeni sezon hazırlıkları, mali konular ve kulübün projeleri ele alındı. İşte detaylar...