F.Bahçe'ye gidiyordum
Koosovalı forvet Muriqi, sarı-lacivertli kulüpten gelen teklifi ve görüşmeyi doğruladı, "11 Ocak'ta Fenerbahçe'ye gidebilirdim. Mallorca'da sportif direktörümüz ile konuştum, izin vermediler" bilgilerini paylaştı
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 11 Nisan 2026 06:50
MALLORCA İSTESEYDİ OLURDU
Ocak ayındaki transfer görüşmelerini detaylıca anlatan 31 yaşındaki futbolcu, "Fenerbahçe'ye gitme olasılığım vardı. Mallorca'ya teklif geldi. Mallorca'da sportif direktörümüz ile görüştüm. Transfere izin vermediler. Ben de kararlarına saygı duydum. Durumun para ile alakalı olduğunu düşünmüyorum. Mallorca satmak isteseydi ve paraya ihtiyaçları olsaydı, transfer olurdu" dedi. İspanya'da çıkan haberlerde Mallorca'nın La Liga'da kalmak istediği ve bu nedenle takımın en golcü oyuncusunu satmadığı belirtildi.
MALLORCA'NIN EN İYİSİ OLDU
İspanya'da Mallorca formasıyla başarılı bir performans gösteren Vedat Muriqi, 29 maçta 19 gol kaydetti. Kariyerinin en iyi dönemlerinden birini geçiren Kosovalı forvet, La Liga'da kalma mücadelesi vere Mallorca'nın en iyi futbolcusu olarak gösteriliyor.
FENERBAHÇE'YE DÖNMEK İSTİYOR
Vedat Muriqi, daha önce 2018- 2019 sezonunda formasını giydiği Fenerbahçe'ye geri dönmeye sıcak bakıyor. Sarı-lacivertli forma ile başarılı olan ve taraftarların çok sevdiği Kosovalı yıldız, yeniden Kadıköy'de sahaya çıkmaya istekli duruyor. Muriqi'nin ailesi de aynı şekilde İstanbul'a geri dönme konusuna olumlu yaklaşıyor.
REAL MADRİD'E MÜTHİŞ GOL ATTI
İspanya La Liga'da 4 Nisan'da oynanan ve Mallorca'nın 2-1 kazandığı Real Madrid maçında Vedat Muriqi rüzgarı esti. Kosovalı yıldız, 90+1'de Real Madrid filelerine enfes bir gol göndererek 3 puanı getiren isim oldu. Muriqi, eflatun- beyazlıların şampiyonluk umutlarını azaltırken, Mallorca tribünlerinden de alkışı kaptı.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe ile yollarını ayırmasının ardından Serie A ekiplerinden Bologna'nın başına geçen Domenico Tedesco, İtalyan ekibinde savunma hattına yapacağı takviye doğrultusunda yönünü sarı-lacivertlilerin eski yıldızına çevirdi. İşte detaylar... -
Fenerbahçe Futbol A Takımı'nda 2026-2027 sezonu öncesi rutin sağlık kontrolleri gerçekleştirildi. İşte detaylar... -
Gelecek sezonun kadro planlaması doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe, devre arasında transfer ettiği o oyuncunun ayrılığına yeşil ışık yaktı. Sarı-lacivertli futbolcunun Ada ekipleri ile görüşme halinde olduğu ortaya çıktı. İşte detaylar...