Süper Lig'de bu sezon sonradan oyuna giren oyunculardan en fazla gol katkısı alan takımların başında Fenerbahçe geliyor.
Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 24 Mayıs 2025 06:51
SüperLig'de bu sezon sonradan oyuna giren oyunculardan en fazla gol katkısı alan takımların başında Fenerbahçe geliyor. Sarı-lacivertlilerde; Talisca, Dzeko, En-Nesyri (3), Maximin, Cenk Tosun, Oğuz Aydın ve Sebastian Szymanski sonradan oyuna girdiği maçlarda tam 13 gol kaydetti.