Profesyonel Fırat!
Bak Fırat kardeşim! Sen iyi hakemdin, Avrupa’ya gidiyor, geliyordun. Ama geriledin. Seni profesyonel yaptılar ama sen hakemlikte değil, maç idare etmede profesyonel oldun. Yine eyyamın kralını yaptın
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 14 Mart 2016 00:00
- Güncelleme Tarihi: 14 Mart 2016 01:43
Yüreğimiz yanmış terör lanetinden. Sahada iyi mücadele olur mu, güzel futbol izler miyiz diye bekliyoruz. Kayserispor iyi savaşıyor. Maç 11'e 11 oynanıyor. Güzel mücadele var. Hiç olmazsa pozisyonları olan çatır çatır bir maç oynanır da 90 dakika da olsa bomba etkisinden kurtulur, kendimize futbola veririz diyoruz.
Ama burada da statta da bir başka canlı bomba var. Bu canlı bomba göstere göstere ortada geziyor; Fırat Aydınus...
Bak Fırat kardeşim. Sen iyi hakemdin.
Avrupalara gidiyor, geliyordun. Ama sonra geriledin. O kadar çok geriledin ki işi bu noktalara getirdin. Seni profesyonel yaptılar. Ama sen hakemlikte değil, maç idare etmede tam profesyonel oldun! Olmayanlara sarı verip kırmızı gösteriyorsun, ama sonra bu sefer hakiki sarıdan kırmızıları gösteremiyorsun. Eyyamın kralını yapıyorsun!
Milletle dalga geçer gibi düdük çalıyorsun.
Bak Fırat Aydınus! Şunu unutma burada adalet dağıtıyorsun. Burada kul hakkı yersen sonra bunlar başka taraftan senden çıkar. Çünkü bunlara futbol maçı deyip geçme. Burada büyük emekler, büyük paralar var. Buradan binlerce insan nemalanıyor. Sen ayda alacağın 40-50 bin TL'yi düşünüyorsan, ki düşünüyorsun.
O zaman daha devam etme!
Rakibin üstüne bile gidemediler
Maçın 43. dakikasında Kayserisporlu Mabiala oyundan atılıyor. Gene günahı hakem Fırat Aydınus'un boynuna!
Ben de düşünüyorum ki Fenerbahçe, artık 10 kişi kalan rakibi Kayserispor'u yorar. Sağdan soldan estarabim yapar, 2-3 farkla Kayseri'yi geçer.
Ama nerede?
Fenerbahçe, kırmızı kartla yara almış, 10 kişi kalmış rakibi Kayserispor'un üstüne bile gidemiyor.
Sahada yine klasik bir Fenerbahçe.
"Bir gol at üstüne yat" sistemi. Bu iş Türkiye'de böyle... Maalesef böyle, yersen!
Kayserispor, Fenerbahçe karşısında iyi mücadele etti. Deplasmanda, tribün baskısına rağmen çekinmeden oynadılar. Hepsini tebrik ederim. Sahada yalnız Fenerbahçe ile mücadele etmediler. Karşılarında bir büyük rakip daha vardı;
Fırat Aydınus...
Peki Fenerbahçe ne yaptı?
Söyleyin bana Fenerbahçeliler, "Şu futbolcu Kayseri karşısında çok iyiydi" diyebilir misiniz? Ben "Var" diyen olacağını sanmıyorum.
Artık klasik hale döndü ama yine söyleyeceğim...
Beşiktaş ile şampiyonluk mücadelesi veren Fenerbahçe, Kayserispor karşısında 1 golle maçı aldı.
Yani, "3 puanı alan daima haklıdır" prensibi üzerinden yoluna devam etti.
Herkese hayırlı işler!
Galatasaray'da yok oğlu yok
Önce biraz G.Birliği-G.Saray maçından bahsedelim. İki takımın (!) oynadığı bu maçtan... Pardon, iki takım dedim.
Biri takım tamam da, diğeri değil. Toplama futbolcular ordusu G.Saray! Bakıyorsunuz G.Saray'a, ne şekli var, ne şemali var, ne bir hırs var, ne bir taktik var, ne futbolcularda ruh var ne maça asılma var, ne yardımlaşma var! Daha başka sayayım mı? Hayır...
Yani yok oğlu yok...
Düşünün, G.Saray haftaya F.Bahçe ile derbi oynayacak.
Zaten kadro kısıtlı. Olcan alakasız bir yerde sarı kart alıp cezalı duruma düşüyor. Bu Galatasaray böyle devam ettiği müddetçe kesinlikle Avrupa'ya gitme hakkını elde edemez, cezasını da çekemez.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'de Başkan Adayı Aziz Yıldırım, sağ bek bölgesine transfer yapmak için çalışmalarını sürdürürken Yıldırım ve ekibinin gündemine Premier Lig'de küme düşen West Ham United'ın futbolcusu Aaron Wan-Bissaka'nın geldiği öğrenildi. İşte detaylar... (FB SPOR HABERİ) -
Fenerbahçe'de 6-7 Haziran'da gerçekleşecek Olağanüstü Seçimli Genel Kurul'da seçilecek başkanın kim olacağı merak edilirken öte yandan gelecek sezonun transfer çalışmaları da başladı. Fenerbahçe'de başkan adaylarının Juventus ile sözleşme uzatmayan Dusan Vlahovic'in durumunu araştırdığı öğrenilirken sarı-lacivertlilerin eski futbolcusu Dusan Tadic'in de transferde yardımcı olmak istediği öne sürüldü. 26 yaşındaki golcünün transfer talepleri ise belli oldu. İşte detaylar... (FB SPOR HABERİ) -
Fenerbahçe'de forma giyen milli futbolcu İsmail Yüksek'in Dünya Kupası sonrası kariyerine Avrupa'da devam etmeye hazırlandığı öne sürüldü. 27 yaşındaki oyuncu, Fransa ve Almanya'dan dört kulübün radarında. İşte detaylar...