Bir puana sevinmeli
Çok zor bir zemin, iki kez geriye düşen bir Fenerbahçe ve oyunun büyük bölümünü 10 kişi oynayan bir takım... Vitor Pereira bence bu şartlarda 1 puana üzülmeyip sevinmelidir...
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 07 Aralık 2015 00:00
- Güncelleme Tarihi: 07 Aralık 2015 10:10
Bu olumsuzluklar sonucu karambol sonucu gelen bir golle yenik duruma düştü, berberliği yakaladı, haklı bir penaltı ile tekrar geriye düştü, sonra Alper ile 2-2 sahadan ayrıldı. Bana göre penaltı ve Hasan Ali Kaldırım'ın kırmızı kartı bence doğruydu.
Şöyle bir tanım yapalım, Gaziantep'e gitmeden önce Pereira'ya, "Hocam zemin çok kötü ve ağır, iki kere yenik duruma düşeceksiniz, sol bekiniz kırmızı kart görecek, size 1 puanı verelim" deseler, bence Portekizli hoca kumar oynamaz ve kabul ederdi diye düşünüyorum. Bu kadar dezavantajlar ve saha koşullarını düşündüğünüzde Fenerbahçe 2 puan kaybetti diyemeyiz.
Tabii ki kağıt üzerinde üç puan düşünülen bir deplasman için iki puan ili dönmek bir soru işareti olsa da bu puan bu şartlarda kayıp değildir...
Maçın büyük bir bölümünde F.Bahçe 10 kişi oynamasına rağmen maçı tek kaleye yıktı ve Antep sahasında oynadı. Pereira maçı almak için hamleler de yaptı, Souza ve Ribas'ı oyundan alıp, kapanan bir takıma karşı Volkan Şen ve Markoviç kozunu oynadı ama sahadan 1 puan ile ayrıldı. Fenerbahçe'de dün iki müthiş oyuncusu vardı; Gökhan Gönül ve Mehmet Topal. Hatta bu ikili F.Bahçe'nin tek kale oynamasında büyük etken oldu. Gökhan'ın bu seneki performansının altında Şener faktörünün olduğun düşünüyorum.
Çünkü arkasında bekleyen formda bir sağbek var... Şunun da altını çizmemiz lazım, Antep, 11'e 10 üstün oynadığı bir maçta neden tehditkar olmadı bilemedik... Bunu yönetim ve hocanın mutlaka düşünmesi lazım...
Ozan Tufan'a yazık oluyor
Pereira, kadro kurmakta ileriki üçlü için sürekli gelgitler yaşadığını düşünüyorum.
Burada Ozan'a bir parantez açmak lazım... Takımda, oyununun iki yönünü de oynayabilen tek oyuncu yedek kalıyor. Bence, Topal'ın yanında veya hafif önünde oynayan tek oyuncu oymalı. Milli takımda oynayan, Avrupalıların izlediği Ozan, forma bulamıyor.
Bu forma bulamayacak değil ama şu an neden oynamıyor bilemiyorum... Zaten şu da bir gerçek; Topal'ın olduğu yerde Souza, Souza'nın olduğu yerde Topal aynı anda oynayamaz.
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'de transferde flaş gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Sarı-lacivertli camiada son olarak Başkan Aziz Yıldırım, yıldız stoper için düğmeye bastı. İşte Kanarya'nın listesindeki o 4 futbolcu... -
Fenerbahçe'de transfer çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Kanarya'da son olarak hücum hattı için gündeme oldukça flaş bir isim geldi. Sarı-lacivertlilerin Hollandalı yıldız Memphis Depay ile yakından ilgilendiği aktarıldı. İşte tüm detaylar... -
Fenerbahçe'nin golcü yıldızı Anderson Talisca'ya Brezilya'dan iki talip çıktı. Bahia ve Atletico Mineiro'nun transfer için harekete geçtiği öne sürülürken, sarı-lacivertli yönetimin tecrübeli futbolcuyla ilgili kararını verdiği belirtildi. İşte detaylar... | FENERBAHÇE HABERLERİ