Kaleci Haliç'ten yedi
Webo'nun skoru 3-2'ye taşıyan golünde kalecinin bir takım için ne kadar önemli olduğunu gördük Webo Eminönü'nden vurdu, kaleci Haliç'ten yedi. Süper Lig kalecisi böyle basit hata yapmamalı
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 01 Eylül 2014 00:00
- Güncelleme Tarihi: 01 Eylül 2014 19:33
Kaleci Volkan cezalıydı, Alves'in yerine de Kadlec oynadı. Bu değişikliği sizce kim yapmıştır? İsmail Kartal hoca mı?
Kartal, Aziz Yıldırım'a sormadan kadroyu çıkarabilir mi?
Aziz Yıldırım arayıp maç öncesi "İsmailcim kadro nasıl?" demez mi? Başkan, maç öncesi kadroyu merak etmez mi? Soyunma odasına devre arasında giren başkanın bunu merak etmemesi mümkün değil!
Kaleci böyle gol yemez
Galatasaray'ın üç transfer yaptığını duyuyoruz. Beşiktaş deseniz geçen seneye göre çok daha iyi. Fenerbahçe, Karabük gibi takımlar önünde rahat kazanabilir. Kadrosu Süper Lig'de birçok takımdan çok daha iyi.
Ancak bu sezon daha iddialı olan Beşiktaş ve Galatasaray önünde bu kadro ligde ne yapacak, ona iyi bakmak lazım. Webo'nun skoru 3-2'ye taşıyan golünde kalecinin bir takım için ne kadar önemli olduğunu gördük.
Webo Eminönü'nden vurdu, kaleci Haliç'ten yedi. Süper Lig'de oynayan bir kaleci böyle basit hata yapmamalı. Topu tutmayı düşünmek
yerine dışarı tokatlamalıydı.
KALECİNİN ÖNEMİ
Webo'nun skoru 3-2'ye taşıyan golünde kalecinin bir takım için ne kadar önemli olduğunu gördük. Böyle gol yenir mi?
YANAL'A NİYE PLAKET YOK?
Yobo ve Cristian'a plaket verildi ne güzel bir olay değil mi? Madalyonun bir de öbür yüzüne bakmak lazım!
Bundan öncekilere niye böyle bir uygulama yapılmadı?
Alex'e yapılan ayıptan sonra bunlar pansuman! Bunlar göz boyamadan başka bir şey değil. Takımı şampiyon yapan teknik direktör Ersun Yanal'a niye teşekkür etmezsin!
Adamı özel hayatı dahil yerin dibine sokup öyle gönderdiler Fenerbahçe'den.
Yahu adam bu takımı şampiyon yaptı! Pardon o yapmadı (!) Aziz Yıldırım ile yöneticiler yaptı da ondan plaket vermediler (!) Yanal'ı soyunma odasında kaydettiler.
Fenerbahçe Stadı'nda bir kaleden diğerine Aziz Yıldırım'ın izni olmadan kuş bile uçamaz.
Kuş sorar "Aziz amca uçabilir miyim?" diye.
Kablolar Fenerbahçe'nin stadında kesildi. Başka statta değil arkadaş! O kabloların kesilmesi için
özel aletler gerekliydi ve çok rahat kestiler!
GÜNAYDIN FEDERASYON
Dikkat ettim de ilk hafta maçlarında tribünler çok boştu. Seyirci olmayınca futbolun tadı tuzu olmaz. Bugünlere nasıl gelindi? Futbol gittikçe itibarsızlaştırıldığı için gelindi.
Federasyon açıklama yapmış; "Şikeye adı karışan, şiddete çanak tutan yöneticileri futboldan uzaklaştıracağız" diye.
Günaydın! Futbolumuzu bugünlere getirene kadar neredeydiniz?
ŞİDDETİ BİTİRİR
Bakın Passolig yüzünden tribünler boş kaldı diyenler de var ama Passolig olmadan tribünlerdeki şiddeti önleyemezsiniz.
Herkesin yeri belli olan bir sistem. Herkesin kendini kontrol etmesi gereken bir sistem olduğu için olaylar azalacaktır.
Bu çok işe yaracaktır.
Öyle zor alıyoruz diyenlere de şunu hatırlatayım; benzinliklerde bile satılıyor arkadaş. Şiddeti yok etmek için Passolig şart!
BEN OLSAM KAPIDAN SOKMAM
Beşiktaş'ın yönetimini anlamıyorum. Fenerbahçe ile Galatasaray'ın kapıya koyduğu adamı niye almak istersin arkadaş? Ben Beşiktaşlı yöneticilerin yerinde olsam kapıdan içeri sokmam. O takımlardan kimseyi almam.
DİĞER HABERLER
-
Son dakika Fenerbahçe transfer haberleri: Yaz transfer döneminde ilk takviyesini hücum hattına yapan ve eski golcüsü Vedat Muriqi'yi renklerine bağlayan Fenerbahçe'de gözler stoper transferine çevrildi. Adı Kim Min-Jae ve Malang Sarr ile anılan sarı-lacivertliler, sürpriz bir ismi gündemine aldı. İşte detaylar... (FB spor haberi) -
Fenerbahçe'nin UEFA Şampiyonlar Ligi 2. eleme turundaki rakibi Gornik Zabrze'den sarı-lacivertli takımla ilgili çarpıcı değerlendirmeler geldi. Polonya temsilcisinin teknik direktörü, Fenerbahçe'nin sahadaki oyun anlayışı ve kadro planlamasına yönelik eleştirilerde bulundu. İşte dikkat çeken açıklamalar... -
Fenerbahçe Beko, profesyonel basketbolculuk kariyerini noktalayan Nando De Colo'ya teşekkür etti. İşte o paylaşım...