"Tercihim sol bek"
- Fenerbahçe Haberleri
- Giriş Tarihi: 07 Mart 2010 00:00
- Güncelleme Tarihi: 07 Mart 2010 21:46
"Bugün attığım gol güzel bir goldü. İyi bir atağı sonuçlandırabildim. Bugün hırsımız ve azmimiz vardı ve benim golümle de kazandığımız için çok mutluyum. Bugün stadı dolduran seyircilere de teşekkür ediyorum.
Zorlu bir dönemden geçiyoruz camia olarak. Bu dönemi aşmak için çalışmamız gerekiyor. Hedeflerimizden uzaklaşmamız gerekiyor. Üst üste alınan kötü sonuçlar sıkıntı yaratıyor. Ancak bugün kazandık ve mutluyuz.
Ben bu takımın bir askeriyim. Hocam beni nerede görevlendirirse orada oynuyorum. Ancak ben pozisyon olarak sol bekte oynamayı tercih ederim. Çünkü topu aldığım zaman önümü görüyorum ve yeteneklerimi daha iyi sergileyebildiğimi düşünüyorum. Her oyuncunun eksik noktaları vardır. Ben de savunma anlamında kendimi geliştirme çabasındayım. Elbette kimse mükemmel değildir ben de çalışmaya devam ediyorum."
MAÇIN FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN
DİĞER HABERLER
-
Fenerbahçe'de Olağanüstü Seçimli Genel Kurul'dan çıkacak sonuç beklenirken öte yandan transferde de önemli gelişmeler yaşanıyor. Sarı-lacivertlilerde mevcut yönetimin 3 futbolcunun transferinde önemli aşama kaydettiği öğrenilirken bu 3 futbolcu ile ilgili raporun göreve gelecek yeni yönetime teslim edileceği belirtildi. İşte detaylar... (FB SPOR HABERİ) -
Fenerbahçe başkan adayı Aziz Yıldırım, transfer çalışmalarına hız verdi. Yıldırım'dan son olarak sarı-lacivertli taraftarları heyecanlandıran haber geldi. Aziz Yıldırım'ın Yunan gol makinesini Kanarya'ya getirmek istediği öğrenildi. İşte detaylar... -
Son dakika Fenerbahçe transfer haberleri: Fenerbahçe'de başkan adayları Aziz Yıldırım ve Hakan Safi, transferde karşı karşıya geldi. İki isim, kariyerini Bundesliga'da sürdüren yıldız futbolcunu sarı-lacivertli takıma kazandırmak için harekete geçti. İşte o isim ve detaylar... (FB spor haberi)