HaberlerFenerbahçe
Fenerbahçe'den flaş transfer atağı! Mevcut yönetim gelecek yönetime rapor bırakacak
Fenerbahçe'den flaş transfer atağı! Mevcut yönetim gelecek yönetime rapor bırakacak
Fenerbahçe'de Olağanüstü Seçimli Genel Kurul'dan çıkacak sonuç beklenirken öte yandan transferde de önemli gelişmeler yaşanıyor. Sarı-lacivertlilerde mevcut yönetimin 3 futbolcunun transferinde önemli aşama kaydettiği öğrenilirken bu 3 futbolcu ile ilgili raporun göreve gelecek yeni yönetime teslim edileceği belirtildi. İşte detaylar... (FB SPOR HABERİ)
Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 14 Mayıs 2026 15:58
Fenerbahçe'nin 2025/26 sezonunu 2. bitirmesinin kesinleşmesi sonrası gözler Olağanüstü Seçimli Genel Kongre'ye çevrildi.
Öte yandan sarı-lacivertlilerde gelecek sezona dair transfer çalışmaları da başladı.
Fenerbahçe'de takımdaki mevcut oyuncuların haricinde yeni gelecek isimler de merak ediliyor.
Bu doğrultuda sarı-lacivertliler için dikkat çeken bir transfer iddiası gündeme geldi.
Fenerbahçe'de mevcut yönetimin Serhou Guirassy, Andrew Robertson ve Malang Sarr ile yaptığı görüşmelerde önemli aşama kaydettiği öğrenildi.
A Spor Muhabiri Erdem Akbaş'ın haberine göre, sarı-lacivertlilerde seçimi kazanıp göreve gelecek yeni yönetime bu 3 oyuncu ile ilgili raporun mevcut yönetim tarafından teslim edileceği belirtildi.