15 oyuncuya kart
Beşıktaş'ta 15 farklı oyuncuya, müsabakaları yöneten hakemler tarafından kart gösterildi.
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 28 Aralık 2024 06:50
Beşıktaş'ta 15 farklı oyuncuya, müsabakaları yöneten hakemler tarafından kart gösterildi. Siyah-beyazlılarda Mert, Ersin, Emirhan, Masuaku, Colley, Svensson, Musrati, Salih, Semih, Rafa Silva, Rashica, İmmobile ve Mustafa yaptıkları kusurlu hareketler nedeniyle sarı kart gösterilirken, Fernandes ile Tayyip de birer kez kırmızı kartla oyundan ihraç edildi.
DİĞER HABERLER
-
Beşiktaş Kulübü, eski futbolcularından Recep Adanır'ın vefatının 9. yıldönümünde anma mesajı yayımladı. -
Beşiktaş Kulübü Başkanı Serdal Adalı, İstanbul'da UEFA Başkanı Aleksander Ceferin ile bir araya geldi. -
Beşiktaş, Önder Özen'in futbol direktörlüğü görevine getirildiğini resmen açıkladı. İşte detaylar...