İşin sırrı aile olmak

Barbekü partisinde bir araya gelen siyah-beyazlı camia, sezonun stresini atıp şampiyonluk kutlamasının mini bir provasını yaptı

Beşiktaş ailesi dün Nevzat Demir Tesisleri'nde düzenlenen barbekü partisinde şampiyonluğu kutladı. Tüm camianın bir araya geldiği organizasyonda oldukça keyifli anlar yaşandı. A Spor'a konuşan siyah-beyazlıların başarının sırrı olarak verdikleri tek mesaj 'Aile olmak'tı...
İşte siyah-beyazlıların yaptıkları açıklamalardan bazıları: İsmail Köybaşı: Bütün sezon boyunca elimizden geleni yaptık. Güzel günlere ulaştık. Artık şampiyonluğun tadını çıkarma zamanı. O sene bu sene bundan sonra her sene şampiyon olmak istiyoruz. Olcay Şahan: Daha çok kutlama yapacağız. Kupamızı kaldırınca daha da mutlu olacağız Seneye önümüzde Avrupa macerası olacak. Hep birlikte güzel işler yaparak bugünler geldik. Gelecek sezon daha çok gol atmak istiyorum.
Oğluma kaleci olma diyorum
Atiba: Çok çalıştık ve şampiyon olduk. Bunu hak ettik. Beck: Biz birbirimizi hep bir aile olarak gördük. İnsanları mutlu ettiğimiz için çok mutluyum. Tolga Zengin: Şükürler olsun bugünlere ulaştık. Oğluma 'kaleci ya da hakem olma' diyorum. Artık kısa bir tatil zamanı geldi. Sonra yeniden çalışmalara başlayacağız.
Kutlama biletlerine yoğun ilgi
Beşiktaş'ın yarın Vodafone Arena Stadı'nda yapılacak şampiyonluk kutlaması için bilet satışı devam ediyor. Siyah-beyazlı taraftarların yoğun ilgi gösterdiği belirtilen biletlerin fiyatları 60 TL ve 325 TL arasında değişiyor. Gecede çeşitli sanatçıların vereceğin konserlerin yanı sıra havai fişek ve lazer gösterileri yapılacak.
YEMEKTE COŞTULAR
Beşiktaşlı futbolcular dün tesislerde düzenlenen barbekü partisinde oldukça neşeli anlar yaşadı. Oyuncular birbirleriyle ve basın mensuplarıyla şakalaşırken ortaya hayli rilginç kareler çıktı.

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.