Ayaklar çalışsın

Siyah-beyazlılar, hocanın "Artık futbolcular konuşacak" ifadesi için, "Hocamız haklı" yorumunu yaptı

Son haftalardaki kötü futbol nedeniyle liderlikten üçüncülüğe düşen Beşiktaş'ta tüm gözler futbolculara çevrildi. Bitime 8 hafta kala Bilic'in yaptığı, "Bu saatten sonra benim yapacağım bir şey yok, top artık futbolcularda" yorumuna siyah- beyazlı yetkililer de tam destek verdi. Üst üste oynanan Club Brugge maçları ve F.Bahçe derbisinin yorgunluğu nedeniyle Başakşehir maçında da puan kaybedilmesinin ardından oyuncuların yorulduğunu kabul eden yönetim, buna rağmen "Henüz hiçbir şey bitmedi" ifadesini kullandılar.

Taraftarımız hak ediyor
Beşiktaş yönetimi, Hırvat teknik adamın yaptığı, "Artık ben değil, futbolcuların konuşma zamanı" ifadesi için de, "Bilic kesinlikle haklı. Şimdi dışarıda değil, sana içerisinde konuşma vakti. Beşiktaşlı futbolcu ayaklarını konuşturacak ve yeniden zirveye yerleşecek. Bu camia ve taraftarımız, bunu fazlasıyla hak ediyor. 'Şampiyonluk zora girdi' demek yanlış bir algı" diye konuştular

Ya sampiyonluk, ya elveda
Yönetım ile Bilic'in, opsiyonlu sözlesmeyi henüz karsılıklı kullanmamasının nedeni ortaya çıktı. Yönetimin "Sezon sonuna kadar bekleyip durumunuzu görelim. Sampiyon olup olmayacagımıza göre tavrımızı veririz" seklinde karara vardıgı bildirildi. Bu da su demek: Sampiyonluk gelirse Bilic'le devam, gelmezse yollar ayrılacak.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.