Hakem böyle istedi
Son dakikalarda Beşiktaşlı Jones'e faul yapıldı, kornerden gelen topta Konyalı futbolcu topu elle düzetti, iki pozisyonda da hakemlerin gözüne perde indi. Bilic'e fatura kestiler
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 12 Nisan 2014 00:00
- Güncelleme Tarihi: 12 Nisan 2014 02:29
KAMUOYU ALDATILMAZ
Burda da kesinlikle elle oynama var, yani hentbol. Hakem bunu da es geçiyor. Hadi hakemin gözüne perde indi, çizgi hakemi ne iş yapıyor? Türkiye Futbol Federasyonu Yıldırım Demirören'in ve Zekeriya Alp'in hakemleri bunlar. O kadar çok konuştuk ve yazdık ki ben şahsen yoruldum. Ama bazıları (?!) herhalde bu işler böyle olsun istiyor. Bunu bilemem. Ne zaman Türkiye'de görüntüler verilir, televizyonlar bu pozisyonlar tartışılır, kamuoyu aldatılmaz, o zaman doğruya varılır. Bakın 'doğrulara varılır' demiyorum, doğruya diyorum. Çünkü doğru bir tane. Ama o kadar çok yanlış
konuşuluyor ki doğru unutulmuş.
TOPYEKÜN DÜŞÜYOR
Beşiktaş'ın kalecisi Tolga Zengin iki önemli anda sahneye çıktı. Beşiktaş'ın defası oyundan düştü mü topyekün beraber düşüyorlar. Ayakta kalanı yok. Aslında Beşiktaş'ın sahada lider oyuncusu yok, Bilic'in uzantısı olacak. İçeriden oyunu idare edecek. Kaptanları kaleci. İyi güzel de oyuna uzak kalıyor. Herhalde bunları siyah-beyazlılar seneye hallederler. Böyle bir takımla bile ikincilik mücadelesi vermeleri bence
başarı. Hem de statları olmadan...
AĞLAYAN KAZANIYOR
Beşiktaş kulübü fazla ağlamıyor. Fenerbahçe ve Galatasaray gibi değiller. Çünkü onlar aynen mart kedisi gibiler. Hem yapıyorlar, hem de bağırıyorlar. Siyah-beyazlı futbolcuların ve yönetimin bu konuda rakiplerine biraz bakması gerekiyor. Onlar bir şeyler elde etmek için bu yola başvuruyorlar. Sonuçta elde de ediyorlar. Aynı yolu izlemek doğru mu bilemiyorum ama ne yapalım Türkiye'de bu işler maalesef böyle yürüyor.
Yersen!
HAKEMLERLE OYNAMA DERSİ ALMALARI ŞART
Şunu söyleyebilirsiniz, ya kardeşim hakem tamam da sen 1-0 öndesin o topu ye, ısır, üstüne otur, yok et ve rakibine gol pozisyonu verme. Bunları söyleyenler de haksız olmazlar. Son dakilara 2-0 bile önde girse böyle kabus sonlarını hep yaşıyor. Beşiktaşlı futbolcular hakemlerle de oynamıyorlar. Hakemlerle nasıl oynanır, onlara bunların dersleri verilmiyor. Baksınlar rakiplerine, nasıl oynandığını görsünler. Aslında öyle çok pozisyonu olan maç da değil. Beşiktaş çok iyi oynamadı. Ama oynadıkları maçın tersine çok güzel bir gol attılar.
DİĞER HABERLER
-
Glasgow Rangers, Beşiktaş Teknik Direktörü Vincenzo İtaliano'nun 'takımda kalsın' raporunu verdiği Vaclav Cerny'yi renklerine bağlamak için kesenin ağzını açtı -
Süper Lig devlerinden Beşiktaş'ın transfer gündeminde yer alan Frank Anguissa ile ilgili sıcak gelişmeler yaşanıyor. İşte detaylar... -
Beşiktaş yönetimi, Avrupa’nın önde gelen santrforlarından Dusan Vlahovic’i ikna etmek için büyük çaba sarf ediyor. Öte yandan Vincenzo Italiano’nun eski öğrencisi ile kuvvetli bağı, transferde en büyük koz olarak görülüyor. İşte detaylar...