Tekrar kokusu geliyor!
Barış Şimşek'in İstanbul'a çağırılması ve "4. hakem 2'nci top olduğunu söylemiş" duyumu 'tekrar' şansını artırıyor. Bu durumda Zekeriya Alp'e de istifa etmek düşer
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 22 Aralık 2013 00:00
BEŞiKTAŞ iÇiN PANSUMAN OLDU
Beşiktaş için hareketli bir haftadan sonra Elazığ maçı pansuman gibi oldu. Elazığ, bu ligde oynayacak bir takım değil. Beşiktaş bu takıma 4 gol attı. Peki çok mu iyi oynadı, mükemmel işler mi yaptı? Bence hayır. Sadece kazandı. Öncelikle şunu söyleyelim; böyle bir rakibe karşı Beşiktaş hücuma kalktığında, rakip ceza alanına geldiğinde en az 5-6 futbolcu olması gerekir. Ama siyah- beyazlılar bunu yapamadılar. Hep rakipten 3 veya 4 az sayıda geldiler rakip ceza alanı civarına. Eğer hücumda böyle oynuyorsan defansta rakibe hiç pozisyon vermemen gerekir. Bir de Beşiktaşlı futbolcuların adale sakatlıklarının bu kadar çok olması tartışılır.
ÖGRENECEKLER
Dakika 7... Veli faul yapıyor, hakem Veli lehine faul veriyor. Elazığlı oyuncu aradan çıksa net gol pozisyonu. 43'teki pozisyonda Beşiktaşlı oyuncu Elazığlı defans oyuncusunu arkasına alıyor ve öndeki oyuncu kaçarken ayağı arkadaki oyuncuya çarpıyor. Neden? Çünkü defans oyuncusu uyanık. Arkadan yanaşıyor, beraber koşuyorlar. En ufak hareket penaltı. Ama bu pozisyonu çözecek bir hakem şu ana dek görmedim. Sadece bu sezon böyle en az 10 tane penaltı verilmedi. Taç atışları için de aynı şeyi söyleyebiliriz. Ya 5-10 metre ileriden atıyorlar ya da tek ayakları havada elle topu fırlatıyorlar. Hakemlerimiz bunları öğrenecekler ama yavaş yavaş. 55-60 yaşına geldiklerinde öğrenirler. Sonraki bir pozisyonda Elazığlı oyuncu penaltı istiyor. Hakem doğru kararla penaltıyı vermiyor. Ama Elazığlı oyuncuya sarı kart gösteremiyor. Beşiktaş'ın attığı 4. golde ilk pozisyonda ofsayt var mı? Bunun için fazla birşey söyleyemiyorum. Çünkü yayıncı kuruluş maç sırasında durdurup gösterdiğinde ayrı görüntü veriyor. Ama akşam yaptıkları programlarda farklı şeyler söylüyorlarmış...
HiÇ YAKIŞMIYOR...
Maç bitmiş. Doğru veya yanlış işler yapılmış. Ama Necip ile Gökhan hâlâ birbirilerine küfür ediyor. Bu tarz görüntüler anlık olabilir. Bırakın maçı antrenmanda da olabilir. Ama naklen yayınlanan bir maçta Beşiktaş gibi 'büyük kulüp' dediğimiz bir takıma bu tarz olaylar yakışmıyor. Demek ki, bu futbolcular giydikleri formanın ağırlığının farkında değiller. Veya o kulüp böyle futbolculara haddini bildiremiyor. Sakın bana birileri çıkıp da "Maçın atmosferiyle böyle şeyler olur" ahkamını kesmesin. Yemezler.
DİĞER HABERLER
-
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Beşiktaş ve TÜMOSAN Konyaspor'a para cezası verdi. -
Son dönemde performansında düşüş görülen Çekyalı yıldızın teknik direktör Sergen Yalçın’ın yeni sezonda da göreve devam etmesi halinde Beşiktaş’tan ayrılmayı düşündüğü öne sürüldü. İşte detaylar... -
2025/26 sezonunu kupasız kapatan Beşiktaş, gelecek sezon iddialı bir kadro kurmak istiyor. Bu doğrultuda siyah-beyazlıların Galatasaray'da forma giyen o yıldızın menajeriyle temas kurduğu öğrenildi. İşte detaylar... (BJK SPOR HABERİ)