6 hakem niye var?
6 hakem çıktı enteresan şeyler olmaya başladı. Barış Şimşek topu elinde olan oyuncuyu görmüyor, yardımcı hakemler de görmüyor. Bence hakem kendine kart göstermeli...
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 16 Aralık 2013 00:00
- Güncelleme Tarihi: 16 Aralık 2013 01:36
BEŞiKTAŞ'IN SORUNU KENDiSiYLE
Maçın gidişatı belli. Öne geçiyorsunuz koruyamadığınız gibi mahkum oynuyorsunuz. Beşiktaş'ın fizik gücü iyi değil. Fenerbahçe ve Sivas maçlarına yıpranarak çıktılar. Moral olarak da iyi durumda değiller. Galatasaray ve Beşiktaş iyi durumda değiller. Buna karşılık Fenerbahçe çıkıştı, o da Kasımpaşa gibi yerini hak ediyor. Daha kötüsü Beşiktaş'ın sorunu kendisiyle... Taraftarla futbolcular arasında sorunlar var. Futbolcular arasında da anlaşmazlık var gibi gözüküyor. Bu da sahaya yansıyor. İkinci yarılarda Beşiktaş yok. Son haftalarda bunu net bir şekilde gördük.
YALANCI BAHAR MIYDI?
Öncelikle Beşiktaş zor bir dönem geçiriyordu Fikret Bey geldiğinde... 'Bir toparlanalım' dediler. Herkesin seveceği Bilic getirildi. Sürpriz ve müthiş top oynayan futbolcular hepimizin hoşuna gitti. Öncesinde şampiyonluk yoktu. Ama şampiyonluk ihtimali konuşulmaya başladıktan sonra her şey değişti. O 4 haftada mı bir şey vardı; yoksa şimdi ki maçlarda mı? Bakmak lazım. Ama bir yanlışlık var. Motive edecek olan Beşiktaş taraftarı ama onlar da yok ortada! Bırakın birinciliği; ikincilik bile sorun. Acaba 'İkinci olup Şampiyonlar Ligi'ne gidelim' diye mi düşünüyorlar! Bilmiyorum.
ŞOTA'YI TEBRiK EDiYORUM
Beşiktaş, 30-45 arası dengeli bir oyun sergiledi. İkinci yarıda Kasımpaşa tek kale maç yaptı ve kazanmayı da hak etti. Bir gerçek daha var Kasımpaşa, ikinci sırada ve ligdeki yerini hak ediyor. Hücumları pres ile durduruyorlar, çok şut atıyorlar ve rakip arkasına sarkan çabuk futbolcuları var. Şota'yı tebrik ediyorum. Çok önemli bir iş yapıyor. Kulüp de tam destek veriyor. Kasımpaşa iyi ellerde... İyi yönetiliyor ve bir hocası var.
LiG BiTMEK ÜZERE KiMSE FARKINDA DEĞiL
Kulüplerin yönettiği federasyon değil, federasyonun yönettiği kulüpler olursa adil kararlar çıkar. Federasyon, kulüplere bağlı... '126 oyu var' diye kulüplerin dediğinden çıkamıyor! Yarın 126 tane imza topla, düşürürsün federasyonu!.. Seçim sistemi de bu nedenle yanlış. Futbolu da pek konuşamıyoruz. Ama bir gerçek var; lig bitmek üzere... Kimse farkında değil!.. Bilmiyorum nereye gidiyoruz? Fenerbahçe ile Kasımpaşa arasında 8 puan var. Galatasaray'la 11, Beşiktaş'la 12 puan...
DİĞER HABERLER
-
Güney Kore'nin 2026 Dünya Kupası A Grubu ilk maçında Çekya'yı 2-1 mağlup ettiği mücadelenin 80. dakikasında ülkesine galibiyeti getiren golü kaydeden Beşiktaşlı Oh Hyeon-gyu, maç sonu açıklamasında dikkat çeken bir itirafta bulundu. İşte o sözler... | Son dakika Beşiktaş haberleri (BJK SPOR HABERİ) -
Beşiktaş'ta ayrılık gelişmesi! Teknik ekibin planları arasında yer almıyor -
Beşiktaş'tan hücuma sürpriz hamle! Gurbetçi yıldız hedefte