Gitti-Gidiyor
Siyah-beyazlı oyunculara gelen teklifler değerlendirmeye alındı. Yüksek maliyetli Q7, Fernandes, Holosko ve Almeida da gidebilir
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 08 Şubat 2012 00:00
- Güncelleme Tarihi: 08 Şubat 2012 01:56
BONSERViSLERi BELLi
Beşiktaş'ın yabancı oyuncularının son günlerde alacaklarını mahkeme yoluyla talep etmeleri, siyah-beyazlı yönetimin sabrını taşırdı. Özellikle yüksek maliyetleri olan yıldızların isyan bayrağını çekerek FIFA'ya müracaat etmeleri, başkan Yıldırım Demirören ile futbol komitesi üyesi Cengiz Zülfikaroğlu'nu radikal kararlar almaya yöneltti. Yabancıları satmayı planlayan yönetim, her futbolcunun bonservis bedelini de belirledi.
YABANCILAR MASADA
Beşiktaş yönetimi özellikle Rusya'dan gelecek teklifleri bekliyor. Satış gerçekleşmezse sezon sonunda yabancılarla yollar ayrılacak ve büyük oranda tasarruf sağlanacak. Quaresma'ya 3.5, Holosko'ya 1.8, Almeida'ya 2.5, Fernandes'e yıllık 2 milyon euro ödeyen Beşiktaş'ta bu isimler bonservissiz ayrılsa dahi, Kartal senelik 10 milyon euro'luk yükten kurtulacak. Bu arada kulübü şikayet eden Fabian Ernst, dün şikayetini geri çekti.
DİĞER HABERLER
-
Kaleci arayışlarını sürdüren Beşiktaş'ta sürpriz gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Son olarak siyah-beyazlıların teknik direktör Vincenzo Italiano'nun isteği ile Napoli'den Alex Meret'i gündemine aldığı öğrenildi. -
Son dakika Beşiktaş Fenerbahçe transfer haberleri | Beşiktaş'ın kadrosuna katmak istediği genç sol bek için Fenerbahçe de devreye girdi. Genç yıldızın kulübündeki forma rekabetinden dolayı ayrılmak istediği ve kulübünün de bu ayrılığa sıcak baktığı aktarıldı. İşte transferin detayları... -
Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi'ne katılabilmek adına turnuvaya 2. ön eleme turundan başlayacak. Son olarak siyah-beyazlıların bu turdaki muhtemel rakipleri belli oldu. İşte o takımlar...