Dönüş maçımız
"Elde ettiğimiz galibiyetin ne anlama geldiğini 3-5 hafta sonra daha iyi anlayacağız. Yarışta sonuna kadar varız"
- Beşiktaş Haberleri
- Giriş Tarihi: 28 Şubat 2010 00:00
- Güncelleme Tarihi: 28 Şubat 2010 10:57
Beşiktaş Teknik Direktörü Mustafa Denizli zorlu Kayserispor deplasmanından 3 puanla ayrılmanın kendileri için bir dönüm noktası olduğunu söyledi. Tecrübeli teknik adam "Bu karşılaşma, sezona dönüş maçımız oldu. Elde ettiğimiz galibiyetin ne anlama geldiğini 3-5 hafta sonra daha iyi anlayacağız" diye konuştu.
Sezonun en zoru
Kayseri maçının önlerindeki yol haritası için çok önemli olduğunu kaydeden Denizli, "Sezonun en zor deplasman maçını kazandık. Çok gol pozisyonuna girdik. Kaçırdığımız 3-4 gol ve iyi değerlendiremediğimiz final pasları var. Beşiktaş bundan sonra daha iyi oynayacak ve yarışın sonuna kadar içinde olacak" dedi.
KAYSERİSPOR - BEŞİKTAŞ MAÇINDAN KARELER
DİĞER HABERLER
-
Trabzonspor, Muçi'nin bonservisini Beşiktaş'tan aldı. İşte detaylar... -
Beşiktaş'ta gerçekleştirilen olağanüstü yönetim toplantısının ardından teknik direktör Sergen Yalçın'ın takımdaki geleceğine ilişkin nihai kararın verileceği belirtildi. İşte detaylar... -
Bu sezon beklentilerin altında kalan Beşiktaş'ta yaprak dökümü başladı. Son olarak Çaykur Rizespor ile 2-2 berabere kalan siyah beyazlılar lig maratonunu noktalarken, kiralık oyuncular bir bir İstanbul'dan ayrılıyor. İşte detaylar...