Renk gelsin!
Fatih Terim bu sabah Eyüp Sultan'a gidip G.Saray, Eskişehir'de kaybetmediği için kurban kesmeli. Çünkü sezon başından bu yana kaybettiği maçlar dahil Galatasaray'ı ben hiç bu kadar aciz ve rakip karşısında ezik olarak görmedim. Lider bir takım, koskoca bir 90 dakikada tek pozisyon dahi üretemez mi? Galatasaray'ın en kötü döneminde bile pozisyon olmayan bir istatistik yoktur. Oysa; 3 gün önce Mersin'de kupa maçı oynayan Eskişehirspor hem oyun kalitesi hem fizik güç hem de pozisyon üretme konusunda Galatasaray'ı adeta yerle bir etti...
Uzak oynadılar
Takım oyununda dengeli olmak önemlidir. Pozisyon almayı, soğukkanlılığı kaybetmemek gerekir. Futbolu, zeki, yaratıcı ve teknik becerisi yüksek oyuncularla oynamak önemlidir. Terim'in sahaya çıkardığı kadro bu özelliklerin yanına bile yanaşmadı. Maç boyu oyunu geniş alanda oynamayı sürdüren Galatasaraylı oyuncular birbirlerine uzak durduklarından dolayı orta alanı kontrol edemedikleri için Eskişehir'in top kullanmasına ve kolay hücum etmesine izin verdi. Eskişehirspor'in kurduğu baskıdan kurtulmak için Galatasaray yüksek topla ve Muslera'nın degajlarıyla çıkmayı düşündükçe oyun olarak resmen battı. G.Saray'ın kadro uyumu ve ruh hali, "Puan kaybedelim lige renk gelsin" anlayışındaydı. Muslera da olmasaydı Ersun Hoca'nın öğrencileri tarihi farkı yakalarlardı. Futbolda "Kendi sistemimi oynarım" inadı yoktur. Rakibe göre sistem değişiklik gösterir.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
