İsmet Tongo

İsmet Tongo

26 Eylül 2008

Emre bizi de kandırmış!

Emre'ye Fenerbahçe'ye transfer olduktan iki gün sonra, bir yazı yazmış ve "Hiç kimsenin ona laf söylemeye hakkı yok" demiştim. Yazının sonuna doğru "Emre asla eski kulübü Galatasaray'a sataşmamalı'' diye de ilave etmiştim. Dünkü yazılı basında Emre'nin "Ben doğuştan Fenerbahçeliyim. Galatasaray'a da gol atacağım'' sözlerini okuyunca şaşırdım. Emre'nin öncelikle kendisini "EMRE" yapan eski kulübüne karşı böyle konuşmasını ayıpladım. Üstelik böyle sorumsuzca söylenmiş lafların, taraftarlar arasında neler doğuracağını da, çok iyi bilmek gerekir. Ben Emre ile hem PAF'ta, hem de A takımında çok seyahat ettim. Her zaman "Ben Galatasaraylıyım'' diyordu. Demek bizleri de kandırmış.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor