Avcı izledi mi!
Maçtan önce şunu yazmalıyım:
Milli Takım Teknik Direktörü Abdullah Avcı, kaleci yerine koymadığı Onur'u dün izledi mi acaba. Taraflı-tarafsız herkesin ortak görüşü, Trabzonspor'un eldiveni Onur'un şu an Türkiye'nin en iyi kalecisi olduğudur. Onur dün Beşiktaş maçında mutlak üç pozisyonda gole izin vermedi ve adeta Abdullah Avcı'ya"Neden" diye anlamlı bir mesaj yolladı.
Beşiktaş, Trabzon'u bir kez daha İnönü'de yenemedi. İki takım teknik adamının savunmaya ağırlık verdiği maçta bordo-mavili takımın golcüsüz oynaması Beşiktaş'a avantajı idi.
Bordo-mavililer sahanın yıldızı Fernandes'in hatasından kazandığı golü yeterli gördü. Golcü yok, Jarko görüldüğü kadarıyla tam bir bomba. Gerçi 10 dakikada belli olmaz ama...
Bir atasözümüz "Adam olacak çocuk" diye başlar. Janko da öyle bir şey. Peki genç Emre nerede.
İdmanda 6 gol atmış, 20 gol mü atması gerek. Şenol Güneş'in Halil'i önde oynatmakla hem onu harcıyor, hem de takımını golcüsüz bırakıyor.
Yine yenilmediler
Cüneyt Çakır çok hata yaptı.
İkinci yarıda bordo-mavililer geriye yaslandı, siyah-beyazlılar ise Mehmet'in girişi ile öne çıktı.
Yukarıda da yazdığım gibi Onur, Onur, yine Onur.
Trabzonspor'u bu atak sağanağından çıkaran isim oldu.
Trabzonspor'da en iyi Zokora, Beşiktaş'ta ise İbrahim Toraman, Fernandes ve Mehmet'ti.
Trabzonsporspor özellikle ikinci yarıda yediği baskı ile 1 puanı zor kurtardı. Son dakikalarda oyunu forse eden Beşiktaşlılar herkesi geçtiler, Onur'a takıldılar. Yoksa fark olabilirdi.
Bordo-mavililerin ikinci yarı oyundan düşüşü ise ilginçti.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
