Gençlik ve Spor Bakanı Muharrem Kasapoğlu Runtalya Maratonu öncesi konuştu!
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Uluslararası Runtalya Maratonu'nda A Spor'a özel açıklamalarda bulundu. Bakan Kasapoğlu, "Spor birleştiren bir olgudur. Bugün onu yaşıyoruz. Yaralarımızı birlikte saracağız. Önemli bir süreçten geçiyoruz. Sporun iyileştiren misyonunu en iyi şekilde ortaya koyacağız" ifadelerini kullandı.
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK