SON DAKİKA

Fenerbahçe-Kayserispor maçı sonrası Vitor Pereira basın toplantısında istifa sorusunu yanıtladı!

Giriş Tarihi: 07 Kasım 2021 23:32

Fenerbahçe haberleri: Süper Lig'in 12. haftasında Fenerbahçe sahasında Kayserispor ile 2-2 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından Vitor Pereira basın toplantısında açıklamalarda bulundu. İstifa sorusuna yanıt veren Portekizli hoca, "Önümüzde hala çok maç var ve rakipler puan kaybedecek. Bu ligde çok şey olacak, aynı hırsla devam ediyorum." dedi. (FB spor haberleri)

Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor