Teofilo'dan katkı bekliyoruz

Yurt dışı kampındaki 5. hazırlık maçında Belçika'nın KRC Genk takımını 1-0 yenen Trabzonspor'da, teknik direktör Şenol Güneş, karşılaşmanın tamamına bakılması halinde olumlu işler yaptıklarını, ancak fizik, teknik ve taktik olarak daha iyi olmalarını beklediğini söyledi.
Güneş, KRC Genk maçına ilişkin yaptığı değerlendirmede, daha önce de söylediği gibi hazırlık maçlarında kayıp ve kazançtan daha çok neler yapabildiklerini görmenin önemli olduğunu belirterek, ''İlk yarı olumlu oynadık. Oyunun kontrolü bakımından iyiydik. Pozisyon bulduk, rakibe de pozisyon vermedik'' dedi.
İkinci yarı oyundan kopmalar yaşadıklarını kaydeden Güneş, ''İkinci yarının başında maça çıktığımızda konsantre eksikliğinden dolayı rakibe oynama şansı verdik. Daha sonra toparladık. Son bölümlerde biraz yorgunduk. 1-0 önde olmamızın da etkisiyle kontrollü oynama anlayışı daha fazla pozisyon üretmeyi ve oyun anlayışında kopukluğu meydana getirdi. Maçın tamamına bakarsak olumlu işlerimiz var ama tabi fizik, teknik, taktik olarak daha iyi olmamızı bekliyorum. Onun için bu sürede bunu normal kabul ediyorum. Her gün antrenmanlar, müsabakalar devam ediyor. Müsabakalar ve antrenmanları bir hazırlık dönemi olarak gördüğümüz için olumlu düşünüyorum. Ciddi boyutta sakatlık vermeden maçtan ayrıldık. Olumlu işler yaptığımızı düşünüyorum'' ifadelerini kullandı.
Bordo-mavili futbolcuların başlangıca göre daha iyi bir seviyede olduklarını anlatan Güneş, şöyle devam etti.
''Birçok oyuncu daha henüz istenilen seviyeye gelmedi. Geçen sezonki performanslarına bakarak bunu söylüyorum. Önlerinde zaman var. Hazırlık dönemini yarım dönem düşünürsek yanlış yaparız. Sezon başı maçlarını dahi hazırlık dönemi içinde düşünüyoruz. Oyuncuların maça asılmalarını, iyi şeyler ve pas çalışmaları yapmalarını ve güçlerini zorlamalarını olumlu görüyorum. Ama tam olarak hazır dersek yanlış yaparız. Rakibe karşı baskılı ve tempolu oynayan takım durumuna gelmedik. Önümüzdeki dönem geleceğimizi bekliyoruz. Takımı dinlendirsem 2 gün sonra çok daha hazır olurlar ama o da bizi başka sıkıntılara getirebilir.''

''TEOFİLO'NUN KATKI YAPMASINI BEKLİYORUM''

Güneş, KRC Genk maçının galibiyet golünü atan Kolombiyalı oyuncu Teofilo'nun vize işlemleri nedeniyle kampa geç katıldığını ve bunun da bir kayıp olduğunu dile getirerek, ''Teofilo'yu daha önceki hazırlık maçlarında oynatmayı düşünüyorduk. Ama kampa zamanında katılamadı ve idmansız kaldı. İdman eksikliğini biraz giderip bu maçta oynatmayı onu düşündüm. İlk yarı kafayla iyi vuruşunu kaleci çıkardı ve ardından gol attı. Oyuna katkı yapması iyiydi ama bu sürekli olmadı. Genel olarak yapısını görmek isterken fizik olarak eksikliğini de dikkate almak gerek. Tam olarak hazır değil. Fizik durumu nedeniyle onu çıkardım. Keşke hazırlık döneminde tamamen bizle çalışsaydı. Davraz kampında iyi çalışıyordu. Ondan sonra geçen süre olumsuzdu, umarım telafi eder. Niyeti, bedeni, ruhu burada olduğu müddetçe yetenekleri itibariyle bize katkı yapmasını bekliyoruz'' dedi.

SÜPER KUPA MAÇI

Güneş, kampta son bir hazırlık maçlarının kaldığını ve bu maçta tüm oyuncularını oynatmayı düşündüğünü belirterek, şunları söyledi:
''İdman açığı olan oyuncuların bu açığını kapatmak istiyoruz. Türkiye'ye döndükten sonra Bursaspor ile yapacağımız Süper Kupa maçı için 1 haftalık zamanımız olacak. Hazırlık dönemi belli bir sürede bitmiyor. Bu dönemde belli bir alt yapı oluşturup her dönem üzerine koymamız gerekiyor. Süper Kupa maçı, takımın konumunu görmek açısından da önemli olacak. Resmi bir maç olduğu için heyecanlı, baskılı ve stresi olan bir maç olacak. Böyle maçlar takımın durumunu görmek bakımından önemli. Şu anda takımın gidişi normal, 3-4 oyuncunun durumu eksik görünüyor. İyi bir maç olacağını düşünüyorum. Daha önce Cumhurbaşkanlığı Kupası olarak bu maçlar oynanıyordu ve bu kupayı elde etmiştik. Şimdi de Süper Kupayı kazanmak istiyoruz.''

DİĞER HABERLER

Bu web sitesinde çerezler kullanılmaktadır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

"Tamam" ı tıklayarak, çerezlerin yerleştirilmesine izin vermektesiniz.