Başkent'te kazanan Gençlerbirliği!
Trendyol Süper Lig'in 20. haftasında Gençlerbirliği, sahasında Gaziantep FK'yı 2-1 mağlup etti. İşte detaylar...
- Süper Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 01 Şubat 2026 16:55
- Güncelleme Tarihi: 01 Şubat 2026 18:58
Gençlerbirliği, Trendyol Süper Lig 20. hafta maçında Gaziantep FK'yı sahasında 2-1 mağlup etti. Ev sahibi ekibin gollerini 10. dakikada Thalisson Kelven ve 77. dakikada Metehan Mimaroğlu kaydetti. Konuk ekibin golü ise 63. dakikada Mohamed Bayo'dan geldi.
Bu karşılaşmayla birlikte Gençlerbirliği 22 puana yükseldi. Gaziantep FK ise 25 puanda kaldı. Trendyol Süper Lig'in 21. haftasında Gençlerbirliği, Fenerbahçe deplasmanına konuk olacak. Gaziantep FK ise sahasında Kasımpaşa'yı ağırlayacak.
DİĞER HABERLER
-
Trendyol Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor, milli futbolcu Samet Akaydin ile yolların ayrıldığını açıkladı. -
Felipe Augusto'nun yeni takımı belli oldu! İşte Trabzonspor'un kasasına girecek rakam -
Kulüpler Birliği Başkanı Ertuğrul Doğan, 10+4 yabancı kuralı ile ilgili yaptığı açıklamada kulüplerin memnuniyetsizliğini dile getirdi. Doğan, bu konuda kulüplerin görüşlerini toplayacaklarını ve mevcut kuralın değişebilir olduğunu vurgulayarak, federasyonla iş birliği yapacaklarını söyledi.