Göztepe’de 3 veda daha
Göztepe 3 oyuncuyla daha yollarını ayırdı. Sarı- kırmızılı ekip sözleşmeleri biten Nazım Sangare, Doğan Erdoğan ve Kubilay Kanatsızkuş'a teşekkür ederek kariyerlerinde başarı diledi. İzmir ekibi daha önce Koray Günter, Victor Hugo, Kuryu Matsuki ve Lasse Nielsen'le de vedalaşmıştı.
- Süper Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 14 Haziran 2025 06:50
Göztepe 3 oyuncuyla daha yollarını ayırdı. Sarı- kırmızılı ekip sözleşmeleri biten Nazım Sangare, Doğan Erdoğan ve Kubilay Kanatsızkuş'a teşekkür ederek kariyerlerinde başarı diledi. İzmir ekibi daha önce Koray Günter, Victor Hugo, Kuryu Matsuki ve Lasse Nielsen'le de vedalaşmıştı.
DİĞER HABERLER
-
Gelecek sezonun kadro planlaması doğrultusunda çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe, devre arasında transfer ettiği o oyuncunun ayrılığına yeşil ışık yaktı. Sarı-lacivertli futbolcunun Ada ekipleri ile görüşme halinde olduğu ortaya çıktı. İşte detaylar... -
Galatasaray,eski futbolcusu ve teknik direktörü Coşkun Özarı'yı vefatının 15. yıl dönümünde andı. -
Yeni sezon için transfer çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe'de flaş bir iddia gündeme geldi. Sarı-lacivertlilerin, Mason Greenwood yerine o yıldızı transfer etmek için harekete geçtiği öne sürüldü. İşte detaylar...(FB spor haberi)