Derbi seyircisiz
Spor Toto Süper Lig'in 26. haftasındaki Galatasaray-Fenerbahçe derbisinin, güvenlik önlemleri çerçevesinde seyircisiz oynanmasına karar verildi.
- Süper Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 20 Mart 2016 00:00
- Güncelleme Tarihi: 20 Mart 2016 17:45
Müsabakanın oynanacağı Türk Telekom Arena'da yapılan anonsta, güvenlik nedeniyle Türkiye Futbol Federasyonu ve İstanbul Emniyet Müdürlüğü'nün kararıyla, derbi maçın seyircisiz olarak oynatılacağı ilan edildi.
Yapılan uyarıda, statta bulunan taraftarların da tribünleri boşaltması istendi.
Taraftarlar, bu durumu tezahüratlarla protesto etti.
Valilikten açıklama
Öte yandan İstanbul Valiliği, Galatasaray-Fenerbahçe derbisiyle ilgili bir açıklama yaptı.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
İlimizde son günlerde meydana gelen olaylar sonucu kamuoyunda oluşan güvenlik hassasiyeti sebebiyle, 20 Mart 2016 Pazar günü saat 20.00'de oynanacak olan Galatasaray- Fenerbahçe futbol müsabakasının seyircisiz oynanmasına karar verilmiştir.
DİĞER HABERLER
-
Beşiktaş, orta saha transferi için rotasını Napoli’nin yıldızı Frank Anguissa’ya çevirdi. Siyah-beyazlıların yıldız oyuncu için teklifini ilettiği belirtilirken, İtalyan ekibinin bonservis beklentisi de ortaya çıktı. İşte detaylar... -
Eyüpspor forveti Umut Bozok, sezonun ardından yaptığı açıklamada Kadıköy’de Fenerbahçe karşısında 2-0 öne geçmelerine rağmen yaşanan panik ve maçın kırılma anlarını anlatarak ligde kalmalarını “film gibi bir senaryo” diye nitelendirdi. İşte detaylar... -
Göztepe’nin Brezilyalı savunma oyuncusu Heliton, sarı-kırmızılı kulüple sözleşmesinin sona ermesinin ardından sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımla takıma veda etti. İşte detaylar...