UEFA Konferans Ligi'nde şampiyonluk oranları güncellendi! Fenerbahçe'de büyük değişim

Son dakika Fenerbahçe haberleri: Avrupa'daki tek temsilcimiz Fenerbahçe, UEFA Konferans Ligi çeyrek final rövanş maçında perşembe günü Olympiakos'u konuk edecek. Sarı-lacivertlilerin yarı finale çıkma planları yaptığı Konferans Ligi'nde çeyrek final rövanş mücadeleleri öncesi şampiyonluk oranları güncellendi. İşte Fenerbahçe'nin yeni oranı... (FB spor haberi)

Avrupa futbolunun kulüp düzeyindeki üç numaralı organizasyonu UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde çeyrek final rövanş maçları 18 Nisan Perşembe günü oynanacak.

UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde yarı final müsabakaları ise 2 ve 9 Mayıs'ta oynanacak. Turnuvada kupanın sahibi, 29 Mayıs'ta Yunanistan'ın başkenti Atina'daki Ayasofya Stadı'nda yapılacak final maçının ardından belli olacak.

Öte yandan UEFA Avrupa Konferans Ligi çeyrek final rövanş maçları öncesi şampiyonluk oranlarında değişime gidildi.

Temsilcimiz Fenerbahçe, Yunanistan'da Olympiakos'a 3-2 yenilmesinin ardından 18 Nisan'da rakibini Kadıköy'de ağırlayacak.

Ntvspor'da yer alan habere göre, kritik müsabaka öncesi UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde şampiyonluk oranları güncellendi.

Fenerbahçe'nin finale yükselme oranı 4'te sabit kalsa da kupayı kaldırma oranında büyük bir yükseliş gözlemlendi.

Fenerbahçe'nin UEFA Avrupa Konferans Ligi'ndeki şampiyonluk oranı 6.2'den 9.8'e çıktı.

Sarı-Lacivertliler, Fransız temsilcisi Lille ile birlikte kupanın 4. favorisi konumunda.

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.