Karabuğday Salatası kaç kalori?

Karabuğday Salatası kaç kalori?

Miktar
Birim
0 kcal

Karabuğday Salatası % 68,22 karbonhidrat, % 10,61 protein, % 13,60 yağdan oluşur. Karabuğday Salatası kaç kalori? Karabuğday Salatası diyette yenir mi? Karabuğday Salatası besin değerleri nedir? Karabuğday Salatası karbonhidrat değeri nedir? gibi sorular bu besinle ilgili en popüler sorular arasındadır. 1 Porsiyon (Orta) Karabuğday Salatası 126,07 kaloridir. Karabuğday Salatası içeriğinde 19,54 Karbonhidrat(g), 3,04 Protein(g), 3,89 yağ(g), 2,10 lif(g), 12,58 Sodyum(mg), 239,88 potasyum(mg), 54,06 Kalsiyum(mg), 87,80 A Vitamini(ui), 18,75 C Vitamini(mg), 2,24 ve Demir barındırır. Karabuğday Salatası kalorisi ve besin değerleri…

BESİN DEĞERLERİ

1 Porsiyon (Orta)

Karbonhidrat (g)

0

Protein (g)

0

Yağ (g)

0

Lif (g)

0

Kolesterol (mg)

0

Sodyum (mg)

0

Potasyum (mg)

0

 

Kalsiyum (mg)

0

Vitamin A (ui)

0

Vitamin C (mg)

0

Demir

0
Karabuğday Salatası kaç kalori?

KULLANICILARIN MERAK ETTİĞİ DİĞER SORULAR

1 su bardağı haşlanmış karabuğday kaç kalori?

Karabuğday Besin Değeri 1 su bardağı karabuğday ortalama 170 gramdır ve ortalama 583 kalori içermektedir. Ayrıca; 22.5 gram protein, 122 gram karbonhidrat ve 5.8 gram yağ içermektedir.

Çiğ karabuğday kaç kalori?

Karbonhidrat, karabuğdayın ana bileşenlerinden biridir. Ayrıca, protein, çeşitli mineraller ve antioksidanlar da içerir. Besin değerine baktığımızda, diğer pek çok tahıla göre besin değeri yönünden oldukça zengin olduğunu görüyoruz. 100 gram çiğ karabuğday için belirtilen besin değeri şu şekildedir: Kalori: 343 kcal.

Kara Buğday Salatası nasıl yapılır?

Karabuğday (Greçka) Salatası Tarifi Nasıl Yapılır?Karabuğdayı yıkayıp, tencereye alıyoruz.Üzerine 1,5 su bardağı su ekleyip, suyunu çekene kadar haşlıyoruz. 10-15 dakikada oluyor, hafif açılıyorlar, anlarsınız.Her şeyi küçük küçük doğrayın, yeşillikleri ince kıyın. ... Cevizi ayıklayıp, elinizle küçük parçalayın.Daha fazla öğe...•4 Nis 2016

Diyette karabuğday pilavı ne kadar yenmeli?

Tüketileceği zaman, 5-6 çorba kaşığı kadar tüketilmesi yeterlidir.

SON DAKİKA