Manchester City'nin Arjantinli golcüsü Carlos Tevez, 'Huzur içinde yat Ferguson' yazılı pankart tutmasıyla ilgili olarak konuştu.Tevez, özür dilemeyeceğini belirterek, ''Ferguson, sanki İngiltere'nin Başkanı. O, bir futbolcuyla ilgili kötü konuşunca kimse ona 'özür dilemek zorundasın' demiyor. Ama başka biri şaka yaptığında özür dilemek zorunda" dedi.
BEN YAŞADIĞIM SÜRECE ASLA




