Bursaspor geri sayımda
Bursaspor 2. Lig Kırmızı Grup’ta Pazar günü Ankara Demir’i yener, takipçisi Aliağa da puan kaybederse, şampiyonluğu garantileyip 1. Lig’e yükselecek. Timsahlar, Eskişehir’de oynanacak kritik maça kilitlendi
- TFF 2. Lig Haberleri
- Giriş Tarihi: 10 Nisan 2026 06:50
Türk futbolunun 5. Büyüğü Bursaspor, Pazar günü şampiyonluk için sahaya çıkacak. 2. Lig Kırmızı Grup lideri Timsahlar, Ankara Demirspor'u mağlup eder, takipçisi Aliağa da puan kaybederse bitime 2 hafta kala şampiyonluğunu garantileyecek. Eskişehir'de oynanacak olan şampiyonluk maçına yeşilbeyazlı taraftarların büyük ilgisi bekleniyor. Milletvekilleri, belediye başkanları birer birer, yaptıkları otobüs desteğini paylaşırken, Bursaspor Başkanı Enes Çelik de teşekkür mesajı yayımladı. Çelik mesajında, "Hem otobüs desteği verip hem de bizimle birlikte maça gelecek olan Osmangazi Belediye Başkanı Sayın Erkan Aydın'a, Yıldırım Belediye Başkanı Sayın Oktay Yılmaz'a, Nilüfer Belediye Başkanı Sayın Şadi Özdemir'e ve Kestel Belediye Başkanı Sayın Ferhat Erol'a kulübüm adına teşekkür ediyorum. Ayrıca, Gemlik Belediye Başkanı Sayın Şükrü Deviren'e, Gürsu Belediye Başkanı Sayın Mustafa Işık'a, İznik Belediye Başkanı Sayın Kağan Mehmet Usta'ya ve Yenişehir Belediye Başkanı Sayın Ercan Özel'e sağladıkları otobüs desteğinden dolayı teşekkür ediyorum" ifadelerine yer verdi.
DİĞER HABERLER
-
Aliağa FK, Boluspor'dan defans oyuncusu Abdurrahman Üresin, Esenler Erokspor'dan orta saha Alper Kahraman ve geçen sezon Sakaryaspor'da forma giyen stoper Burak Bekaroğlu ile anlaşmaya vardı. -
Gelecek sezon iddialı bir takım kurup 1. Lig'e yükselmek isteyen Erzincanspor, Muğlaspor'un tecrübeli yıldızlarını kadrosuna katıyor. Kırmızı-siyahlılar, Muğlaspor ile sözleşmesi biten kaleci İsmet Yumakoğulları, orta saha oyuncuları Abdurrahman Canlı ve Muhammet Enes Gök Erzincanspor'la anlaştı. -
Hedefini şampiyonluk olarak belirleyen Aliağa Futbol, son olarak Çorum FK forması giyen orta saha oyuncusu Oğuz Gürbulak'la anlaşma sağladı. Çorum FK'da geride kalan sezonda 35 maçta forma giyen ve play-off şampiyonluğu yaşayan 33 yaşındaki futbolcunun sarı-siyahlılarla sözleşme imzaladığı öğrenildi.