Mion #ErkeklerDeYanar Sloganıyla Sahaya Çıktı
Migros’un kişisel bakım markası Mion, “Cilt Kanseri Farkındalık Ayı” kapsamında dikkat çekici bir çalışmaya imza attı. Kadın, erkek, çocuk her yaştan tüketiciye, cazip fiyatları ile hitap eden Mion, #ErkeklerDeYanar farkındalık kampanyası ile Hatayspor maçında sahaya çıktı.
- Haberler Haberleri
- Giriş Tarihi: 31 Mayıs 2025, 20:33
Kozmetik sektörünün yeni nesil temsilcisi Mion, Cilt Kanseri Farkındalık Ayı'nda toplumda yaygın bir önyargıya dikkat çekiyor. "Güneş koruyucular sadece kadınlar için değildir; güneş herkesin cildini yakar" diyen Mion, #ErkeklerDeYanar kampanyası ile güneşten korunmanın cinsiyeti olmadığını vurguluyor.
Hatayspor ile iş birliği: Sahada güneş koruması mesajı
Kampanyanın ilk adımı olan saha etkinlikleri kapsamında Mion, Hatayspor ile dikkat çekici bir iş birliğine imza attı. Fenerbahçe Spor Kulübü ile gerçekleşen maç öncesi Hatayspor teknik direktörü ve futbolcuları sahaya çıkmadan önce güneş kremi uyguladılar, #ErkeklerDeYanar yazılı pankartla topluma farkındalık mesajı verdiler. Maç boyunca LED ekranlarda Mion içerikleri yayınlanırken, Mion şarkılarıyla tribünlerde çoşkulu anlar yaşandı.
Teknik Direktör Murat Şahin'den yeni oyun taktiği: "Sür, sür, sür!"
Kampanyanın reklam filminde ise, saha kenarında futbolcularına "Sür, sür, sür!" diye seslenen Teknik Direktör Murat Şahin'in bu kez topa değil, güneş kremine vurgu yaptığı kurgu dikkat çekiyor. Filmde, oyuncuların antrenman öncesinde savaş boyası şeklinde güneş kremi sürdüğü sahneler yer alıyor. Film, şu çarpıcı soruyla sona eriyor: "Cilt kanseri erkeklerde 3 kat daha yaygınken, güneş kremi reklamlarında neden hep kadınlar var?"
Aysun Zaman: "Herkesin kişisel bakım hakkı var"
Migros Ticaret A.Ş. Kozmetik Mağazacılığı Yönetici Direktörü Aysun Zaman, "Kişisel bakım sadece estetik değil, aynı zamanda sağlıklı yaşamın bir parçası. Herkesin kendine iyi bakabilmesini mümkün kılmak için Mion mağazalarımızda her gün ulaşılabilir fiyatlarla binlerce ürünü müşterilerimize sunuyoruz. Bugün 20 ilde 102 mağazamızla hizmet veriyoruz. Ve mağaza sayımızı hızla artırıyoruz. Kişisel bakımın kapsayıcı ve erişilebilir olması gerekliliği ile mağazalarımızda kadın, çocuk kişisel bakım yanında erkek kişisel bakım alanları da açıyoruz. Güneş kremi kullanımı da kişisel bakımın önemli adımlarından biri. Cilt Kanseri Farkındalık Ayında #ErkeklerDeYanar kampanyamızda Hatayspor ile yaptığımız iş birliği ile geniş kitlelere ulaşmayı hedefliyoruz" dedi.
Sinem Serdar: "Erkek hedef kitleye odaklandığımız çizgi dışı bir iletişim kurguladık"
Migros Ticaret A.Ş. Müşteri Deneyim Stratejisi ve Pazarlama İletişimi Direktörü Sinem Serdar kampanyanın yaratıcı stratejisini şöyle değerlendirdi: "Yeni nesil kişisel bakım anlayışının temsilcisi olan Mion için yarattığımız #ErkeklerDeYanar kampanyasında, kişisel bakım iletişiminde çoğu zaman göz ardı edilen erkek hedef kitleye odaklanarak çizgi dışı bir iletişim kurguladık. Güneş kremi gibi temel bir cilt bakım ürününün iletişimi çoğunlukla kadınlar üzerinden yürütülürken, erkeklerin de cilt kanserine yakalandığını ve korunmak için güneş kreminin gerekliliğini vurguluyoruz. Kampanyayı dijital mecralar, influencer iş birlikleri ve büyük şehirlerdeki açık hava reklamlarıyla da destekliyoruz."
https://www.migros.com.tr/mion?utm_source=fotomac&utm_medium=bulten&utm_campaign=mion_fotomac_bulten
Yasal Uyarıdır. Bu İçerikten Turkuvaz Medya Sorumlu Değildir.
DİĞER HABERLER
-
Dünya Kupası Avrupa Elemeleri'nde kura çekimini canlı olarak yayınlayan TV 8,5, sporseverler tarafından sık sık takip ediliyor. TV8,5 canlı yayınını izlemek isteyenler arama motorlarında, "TV 8,5 canlı izle, TV 8,5 maçı şifresiz izle, TV 8,5 Şampiyonlar Ligi maçı canlı izle, TV 8,5 nasıl izlenir?" gibi ifadeler ile araştırma yapıyor. İşte detaylar... -
Milli maç heyecanı TV8de! - 22 Şubat 1999 tarihinde MNG Medya Grubu bünyesinde yayına başlayan TV8, geniş izleyici kitlesi ile Türkiye'nin en sevilen televizyon kanalları arasındaki yerini koruyor. Eğlence, yarışma programları, diziler ve spor yayınları ile seyircileri ekran başına kilitleyen TV 8'i canlı izlemek isteyenler için şifresiz TV 8 canlı izleme linki haberimizde... -
İstanbul baraj doluluk oranları yüzde kaç oldu? 15 Aralık İSKİ baraj doluluk oranları açıklandı mı? İstanbul’da yaşayan milyonlarca vatandaş, su kaynaklarının son durumunu yakından takip ediyor. 15 Aralık tarihi itibarıyla İSKİ tarafından paylaşılan baraj doluluk oranları, özellikle kış aylarının başlamasıyla birlikte merak konusu oldu.