Mustafa Cengiz Divan Kurulu'nda açıklamalarda bulundu!
Adamlar bize 'bir yere verdik buradan gelecek parayla ödeme yapacağız' dedi. Adam bir yere geldi ama biz hala paramızı alamadık. Dursun Bey'in de ya da başkalarının zor duruma düşmesi beni rahatsız eder. Galatasaraylıların zor duruma düşmesini istemem." değerlendirmesinde bulundu.
"SON GÜLEN İYİ GÜLER, DOĞRU DUVAR YIKILMAZ"
Fatih Terim'e PFDK tarafından verilen 4 maçlık cezanın ardından sert açıklama yapmadığı için eleştirildiğini söyleyen Cengiz, "Ben sertlik yaptım 150 bin lira ceza yedim. Kimse bakmıyor. Kürsüde şiddetle eleştirildim.
'Galatasaray başkanı konuştuğunu bilmeli ceza almamalı' dediler. Bir arkadaşımız 'Galatasaray neden 100 bin lira ödüyor' dedi. Sorsaydı bizim ödediğimizi söylerdim.
