Galatasaray'dan açıklama geldi! Takımla çalışmalara başladı
Galatasaray, Süper Lig'in 15. haftasında Trabzonspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı. Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki idmanda dün akşam oynanan lig maçında tam süre alan oyuncular günü yenilenme çalışmasıyla geçirdi.
Antrenmanın ana bölümünde oyunsal formda dayanıklılığa yönelik çalışma gerçekleştirildi. İdman, yenilenme koşusu ve soğuma hareketlerinin ardından tamamlandı.
Bu arada bir süredir sakatlığı nedeniyle maçlarda forma giyemeyen Kolombiyalı golcü Radamel Falcao, antrenmanda takımla birlikte çalışmalarda yer aldı.
