Fatih Terim Brugge maçı sonrası açıklamalarda bulundu!
UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki temsilcimiz Galatasaray ilk maçından puanla döndü. 0-0 beraberlikle sonuçlanan mücadele sonrası gerek Sarı-Kırmızılılar'dan gerekse Belçika ekibinden maçın ardından açıklamalar geldi. İşte o açıklamalardan satırbaşları...
Profesyonelce oynadıklarını söyleyen Emre Mor, sonunda bir puan aldıklarını güzel bir maç çıkardıklarını söyledi.
