Kocaman'dan geri dönüş sinyali!
Geçtiğimiz sezonun tamamlanmasının ardından Fenerbahçe ile yolları ayrılan teknik direktör Aykut Kocaman, dün TRT Spor'a yaptığı açıklamalarla gündeme damga vurdu.
Sarı-lacivertlilerin temel probleminin uyum sorunu olduğunu belirten Kocaman, "Şu anda yaşanan en büyük problem bu. Geçen sezon başında da ana problem yapılan 8 transferin verimsiz olmasıydı" dedi.
Kocaman, "F.Bahçe'ye döner misiniz?" sorusuna da, "Kapılar kapalı ya da geleceğim diyemem" ifadelerini kullandı.
