Fenerbahçeli taraftarlar, Başkan Aziz Yıldırım ile birlikte tutuklu bulunan diğer yöneticilere destek vermek için dün müthiş bir organizasyon gerçekleştirdi...
Kadıköy'de toplanan sarı lacivertliler, onlarca araçla oluşturdukları konvoyla Metris Cezaevi'ne gitti...