Beşiktaş'ta ikinci 'FEDA' dönemi geliyor!
Başkan Fikret Orman önderliğindeki Beşiktaş Yönetimi, göreve geldiği ilk yıllarda ortaya koyduğu kemer sıkma politikasını önümüzdeki sezon da uygulamaya geçirmeyi düşünüyor.
Gazete Habertürk'ün haberine göre; Galatasaray'a yenildikten sonra şampiyonluk ve hatta ikincilik şansını da zora sokan Kartal, Şampiyonlar Ligi'ne gidilememe ihtimaline karşı bazı tedbirler alacak.
UEFA'nın yeni sezonda Devler Ligi'ne katılım payını 15 milyon Euro'ya yükseltmesi ayrıca gruptan çıkma başarısı gösteren takımlara ise 9,5 milyon Euro vereceği bilinirken; Kartal, Şampiyonlar Ligi'ne gidememesi halinde ciddi bir gelir kaybına uğrayacak.
