Beşiktaş'ta Abdullah Avcı depremi! İstifa...
Önceki gün düzenlediği basın toplantısında yaptığı sürpriz açıklamayla Beşiktaş'taki sürecini tamamladığını açıklayan başkan Fikret Orman, yönetim kurulunu olağanüstü topladı.
Beşiktaş'taki 7,5 yıllık görevinden ayrılacağını açıklayan Başkan Fikret Orman'ın, bugün yönetim kurulu ile yaptığı toplantı sonrasında bu kararından vazgeçti.
