Beşiktaş'ın yeni yönetim kurulu belli oldu!
Beşiktaş'ta yeni yönetim kurulu şekillenmeye başladı. Başkan Fikret Orman, kulübün eski yöneticilerinde Serdal Adalı ve Ahmet Kavalcı'yı listesine dahil etti.
Beşiktaş'ta 16 Eylül Pazar günü yapılacak Olağanüstü Seçimli Genel Kurul'da tek aday olarak seçime girecek Fikret Orman, yeni yönetimini büyük oranda şekillendirdi.
