G.Saray'ın Uruguaylı yıldızı Lucas Torreira, derbileri çok sevdiğini söyledi. Ülkesi Uruguay'da bir yayına katılan Torreira, "G.Saray- F.Bahçe, en ateşli ve aynı zamanda Güney Amerika'dakilere en çok benzeyen derbi. O tarz maçları oynamayı çok seviyorum. Rakip taraftarların bana küfretmesinden keyif alıyorum. Çok hoşuma gidiyor" dedi.
