Yıka yıka geliyor

Terim yönetiminde son iki sezonda ikinci yarılardaki performansıyla mutlu sona ulaşan G.Saray, şampiyonluk yürüyüşüne yeniden başladı.

Sezona kötü bir başlangıç yapan Galatasaray, adım adım form grafiğini yükseltmeye başladı. Son 2 sezonda özellikle ligin ikinci bölümünde gösterdiği başarılı performansla şampiyonluğa ulaşan Cimbom, bu sezon da oynadığı 4 maçtan galibiyetle ayrıldı. Sarı-kırmızılı takım, bu sezon ise ligin ilk yarısında 27 puan kazanırken, ikinci devredeki ilk üç maçında hanesine 9 puan yazdırdı ve toplamda 36 puana ulaştı. Galatasaray, 17. hafta sonunda lider Demir Grup Sivasspor ile 10 puan olan farkı ikinci yarıdaki performansıyla 5'e indirdi. Galatasaray'ın aldığı başarılı sonuçlar şampiyonluk oranlarının da değişmesine neden oldu. Geçen hafta Galatasaray'ın şampiyonluğuna 1'e 7'lik oran veren İddaa risk yönetimi, bu rakamı 5'e çekti. Fenerbahçe'nin 2.5 oranı da 3'e geriledi.

HABER SALIN!

Galatasaray'ın aldığı başarılı sonuçlar taraftarlarını da şampiyonluk havasına sokmaya yetti. 4-1 sona eren Kayseri maçının ardından birçok mesaj paylaşıldı ve rakiplere bol bol gönderme yapıldı. İşte o tweet'lerden bazıları:

* Mekanın sahibi geri geliyor !!! Az kaldı @DemirBetul

* Galatasaray döndü beyler, Fener'e Besiktaş'a geçmiş olsun... @YoungSoldierr2

* HABER SALIN! GALATASARAY, EMANETİ OLAN LİDERLİĞİ ALMAYA GELİYOR! @sco1905

* Mayıs ayına doğru yaklaşırken ruh geri geldi. Yaklaşıyor yaklaşmakta olan... @barışcan

DİĞER HABERLER

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.